توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تا به امروز

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در طرح اطعام و احسان حسینی توانستیم 210 آشپزخانه را هدایت کنیم، گفت: تا به امروز حدود 158 هزار سبدکالا تهیه و میان گروه های نیازمند توزیع شده است که بالغ بر 24 میلیارد تومان ارزش کالا بوده است.

توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تا به امروز

به گزارش خبرنگاران، سیدابوالفضل پرپنچی در نشستی خبری با موضوع توزیع 1000 بسته معیشتی برای مددجویان تحت حمایت اظهار داشت: در بحث سبد کالا تا به امروز 4812 سبد کالا با کمک قرارگاه امام رضا (ع) میان نیازمندان حاشیه تهران به ویژه در منطقه ها جنوبی و جنوب غربی استان تهران توزیع شده است که حدود یک میلیارد و 680 میلیون تومان ارزش کالاها بود.

وی با اشاره به اینکه در طرح اطعام حسینی هماهنگی و همکاری که میان دوستان اجرا شده و مرکز نیکوکاری قرارگاه امام رضا (ع) هم ذیل این موضوع است، توانسته اند حدود یک میلیارد تومان در این زمینه کمک کنند و این اطعام میان نیازمندان شهر تهران و حاشیه شهر توزیع شده است، گفت: در زمینه جهیزیه هم 1400 سری جهیزیه تا به امروز که بالغ بر 28 میلیاردتومان ارزش داشته این گروه جهادی کمک کردند و تهیه شده است.

پرپنچی با بیان اینکه هدف ما هماهنگی، همکاری و آوردن خیران پای کار و استفاده از ظرفیتهای جامعه در راستای حل مشکل نیازمندان است، اظهار کرد: 862 مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد.

پرپنچی یادآور شد: در طرح اطعام و احسان حسینی که شروع شده است تا به امروز حدود 11 هزار و 100 نفر به صورت گروه های جهادی با ما همکاری دارند که توانستیم 210 آشپزخانه را هدایت کنیم و پخت غذا را انجام دهیم. همچنین تا به امروز حدود 158 هزار سبدکالا تهیه و میان گروه های نیازمند توزیع شده است که بالغ بر 24 میلیارد تومان ارزش کالا بوده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان تهران، همچنین دو میلیون و 896 هزار پرس غذا تا به امروز طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1837

به "توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید