جزئیات نو از شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران : کیانوش جهانپور با حضور در زاهدان به تشریح شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان پرداخت.

جزئیات نو از شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش به نقل از خبرنگاران، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در بازدید از مراکز درمانی زاهدان درباره آخرین شرایط کرونا در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طبق آمار جمع آوری شده از دانشگاه های سیستان و بلوچستان تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 759 بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده اند که از این تعداد 453 نفر در زاهدان، 124 نفر در زابل و 182 بیمار کرونا مثبت در ایرانشهر بستری هستند.

او در تشریح آمار بیماران تنفسی با بیان این که 410 بیمار بستری، تست مثبت کرونا داشته اند، گفت: تعداد 32 بیمار با تست منفی کرونا بستری هستند و 317 نفر هم مشکوک به کرونا هستند.

جهانپور ادامه داد: در منطقه تحت پوشش استان، تخت بستری برای بیماران کرونایی آماده سازی شده و تخت خالی و ICU حسب لزوم در اختیار است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید نمود: اعمال محدودیت ها، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مراجعه زودهنگام به مراکز خدمات سلامت و مراکز 16 ساعته و اقدام زودهنگام، می تواند پایداری نسبی در شرایط بیماری در استان را به سمت سیر نزولی سوق دهد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اسم کرد: کیت تشخیص آزمایشگاهی، واکسن کرونا، کیت رپید تست، دارو و ملزومات پزشکی، حضور تیم های واکنش سریع، مداخلات به هنگام در مدیریت و کنترل بیماری و ارزیابی اثربخشی مداخلات در شرایط قابل قبولی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1789

به "جزئیات نو از شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو از شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید