خبرنگاران بازسازی بقعه امامزاده حسین(ع) از هفته آینده شروع گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، قزوین - خبرنگاران - معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ساماندهی امامزاده حسین (ع) که طی سال های اخیر با مشکلاتی در اجرا روبرو بوده باید سریعتر عملیاتی شده و بازسازی بقعه آن از هفته آینده شروع گردد.

خبرنگاران بازسازی بقعه امامزاده حسین(ع) از هفته آینده شروع گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی فرخزاد روز شنبه در اولین جلسه ساماندهی امامزاده حسین(ع) شهر قزوین، افزود: تملک پلاک های به جامانده در این طرح بسیار لازم است که باید با همت و عزم جدی مجموعه مدیریتی استان شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی گفت: تعویق و تاخیر انجام تملکات و اجرای طرح، مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده و سبب نارضایتی مردم شده است.

معاون استاندار افزود: از مسئولان دستگاه های اجرایی انتظار داریم با یک همت و عزم جدی برای تداوم اجرای طرح ساماندهی اقدام نمایند تا کارهای معطل مانده جبران گردد.

این مسوول گفت: تا به امروز از 230 واحد مسکونی واقع در طرح 156 واحد تملک شده و از 74 پلاک باقی مانده نیز 60 پلاک دارای سند است که می بایست در اولویت تملک قرار گیرد.

فرخزاد یادآور شد: مجموعه تملک های اجرا شده باید ساماندهی گردد و با ارائه یک جدول زمان بندی خود را مکلف به اجرای آن بدانیم.

این مسوول گفت: بازسازی بقعه امامزاده حسین(ع) نیز باید از هفته آینده شروع گردد و شهرداری برای بازسازی ساختمان گلخانه این طرح اقدام کند.

طرح ساماندهی امامزده حسین (ع) شهر قزوین طی سال های گذشته با مشارکت شهرداری قزوین، اداره اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی شروع شده بود اما بنا به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارات دچار وقفه و تعویق شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 979

به "خبرنگاران بازسازی بقعه امامزاده حسین(ع) از هفته آینده شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازسازی بقعه امامزاده حسین(ع) از هفته آینده شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید