خبرنگاران جهاد کشاورزی پردیس در تعطیلات نوروز فعال است

به گزارش مجله استخدام جدید، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی درسطح شهرستان پردیس به طور 24 ساعته فعال و در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

خبرنگاران جهاد کشاورزی پردیس در تعطیلات نوروز فعال است

محمد قریشی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: شهروندان اطلاعات خود را در خصوص تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی و هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را به گشت های بازرسی حفاظت از اراضی به سامانه 131 گزارش بدهند.

وی اضافه کرد: اراضی کشاورزی فقط مخصوص عملیات کاشت و برداشت محصولات کشاورزی است و با هر گونه دخل و تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد می شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مستمر به شهروندان، گفت: خدمات رسانی به شهروندان و بهره برداران در تمام روزهای سال تداوم دارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در قالب کشیک های نوروزی آماده خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران بخش هستند و با حضور در مزارع برای ردیابی آفات و بیماری ها و بازدید از فروشگاهها و نهالستان ها اقدام می کنند.

قریشی اضافه کرد: ارائه اطلاعات هواشناسی، مشاوره و خدمات فنی در امور زراعی و باغبانی، خدمات پس از فروش نهاده به بهره برداران بخش دیگری از خدمات این اداره در تعطیلات نوروز است که روزانه به مراجعان ارائه می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1589

به "خبرنگاران جهاد کشاورزی پردیس در تعطیلات نوروز فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهاد کشاورزی پردیس در تعطیلات نوروز فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید