خبرنگاران سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند

به گزارش مجله استخدام جدید، ایلام - خبرنگاران - رییس فدراسیون هندبال گفت: بعضی از شهرستان ایلام از جمله چرداول و سیروان ظرفیت مناسبی در رشته هندبال دارند و سالن های آنها برای توسعه این ورزش تکمیل می شوند.

خبرنگاران سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در سفر خود به شهرستان چرداول و بازدید از زمین های هندبال گفت: در مدت تصدی ریاست فدراییون سعی شده در بیشتر استان های کشور حضور یابم بخصوص شهرستان های محروم و نقاط دورافتاده که بیشتر استعدادها و نخبه های ورزشی در این نقاط هستند.

وی اضافه نمود: اولین سفر استانی سال 1400 این فدراسیون به استان ایلام بوده و در راستای حمایت از ورزش در نقاط دارای ظرفیت، این فدراسیون یاری های لازم برای توسعه ورزشی این رشته خواهد نمود.

پاکدل یادآور شد: تکمیل سالن چندمنظوره نیمه کاره شهرستان سرابله در دستور کار قرار گیرد و فدراسیون نیز یاری های تجهیزاتی و اعتباراتی خود را در حد توان خواهد نمود.

پاکدل سفر خود به شهرستان ها را حمایت از هیات و ورزشکاران هندبال بیان کرد و در مورد تامین اعتبار برای تکمیل سالن هندبال قول مساعد داد.

رییس فدراسیون هندبال به روستاهای دارای ظرفیت رشته هندبال اشاره نمود و اضافه نمود: دهستان ها و روستاهای استان در دور افتاده ترین نقاط با کمترین امکانات دارای ورزشکاران با استعداد بسیاری است که در این رشته ورزشی فعالیت می نمایند و باعث افتخار فدراسیون هستند.

وی توضیح داد: رییس هیات هندبال نیز باید با یک برنامه ریزی مناسب مناطق دارای ظرفیت را شناسایی و شکوفا نمایند بخصوص در زمینه آموزش باید توجه ویژه ای داشته باشند.

پاکدل یادآور شد: فدراسیون نیز در بعد آموزش شرایط خوبی را برای این هیات فراهم می نماید که دانش فنی آنها نیز افزایش یابد و حضور موفقی در رشته هندبال داشته باشند.

رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه تمام کوشش خود را برای برطرف مشکل هندبال در ایلام خواهیم کرد، گفت: برای بالا بردن دانش فنی مربیان نیز برای شرکت در کلاس های مربیگری فدراسیون هزینه مربیان هندبال استان را تامین می نماید.

پاکدل توضیح داد: همچنین سعی می گردد ورزشکاران ایلامی این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شوند و با توجه به ظرفیت نوجوانان و نونهالان با فراهم کردن سالن هندبال امیدواریم در تیم های ملی حضور پیدا نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این بازدید گفت: فضای بی نظیری از هندبال در بسیاری از مناطق از جمله آسمان آباد در رده سنی نو نهالان وجود دارد و می طلبد تمام اهداف ما در حوزه هندبال بخصوص در سنین پایه در چنین مناطقی عملیاتی گردد.

مظفر علی شائی اضافه نمود: شهرستان چرداول نیز یکی از قطب های هندبال استان است که در بازدید از سالن ورزشی آسمان آباد به همراه رییس فدراسیون تعداد زیادی نونهال و نوجوان در حال تمرین بودند و رییس فدراسیون قول دادند در حوزه مساعدت های تجهیزاتی به بانوان و دعوت مربیان به تیم ملی اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: اداره ورزش و جوانان نیز قول داد به همان میزان که فدراسیون یاری می نماید 2 برابر به این مناطق برای توسعه این رشته در این مناطق یاری کند و به مسوولان شهرستان نیز تاکید شد احتیاجمندی های تیم را در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری شناسایی نمایند و در اسرع وقت این احتیاجها برطرف شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در مورد شهر کارزان در ملاقات با تیم هندبال ساحلی کارزان نیز گفت: هندبال ساحلی ما سال جاری به شکل جدی استارت می خورد و به همین منظور مقدمات واگذاری زمینی به اداره ورزش و جوانان ایلام برای این رشته مهیا شده که به محض واگذاری، زمین را با استانداردهای جهانی هندبال ساحلی تطبیق و امکانات را در حد مطلوب برای این تیم فراهم می گردد.

وی تاکید نمود: با فراهم کردن امکانات مورد احتیاج در این شهرستان ها امیدواریم ورزشکاران ما در رویدادهای ملی و فراملی شرکت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1660

به "خبرنگاران سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید