احتیاج نبود از برانکو درمورد دربی بپرسم، همه بازیهابرای ما فینال است

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون قبل از تمرین امروز چهارشنبه پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می دانید تعدادی بازیکنان در تیم ملی بودند و تنها دو نفر امروز بازگشتند که با ما تمرین می نمایند. باقی بازیکنان نیز فردا می آیند. یک دیدار هم با سایپا داشتیم که در مجموع شرایط راضی نماینده ای بود.

احتیاج نبود از برانکو درمورد دربی بپرسم، همه بازیهابرای ما فینال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با صنعت نفت آبادان گفت: ما یک بازی مهم داریم. در بازی با تراکتور باختیم و باید نفت آبادان را شکست دهیم و پیروزی می خواهیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید در این دیدارها به پیروزی برسیم.

کالدرون در مورد دیدار با برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نشست مربیان در کشور چین توضیح داد: مثل دیگر مربیان درباره فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت هایی داشتم. من از او درباره فوتبال ایران پرسیدم و درباره فوتبال در آسیا حرف زدیم. برانکو مربی خیلی خوبی است و صحبت محبت آمیز ای با هم داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که درباره تجربه دربی تهران که هفته چهارم لیگ برتر بین پرسپولیس و استقلال برگزار می گردد با برانکو صحبت نموده اضافه کرد: من نیازی به صحبت درباره این بازی با برانکو نداشتم. با توجه به تجربه ام درباره این بازی بزرگ علم دارم. دربی در هر کشوری مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره موضوعات اقتصادی نیز با او صحبت کردید تاکید نمود: خیر! فقط درباره فوتبال با هم صحبت داشتیم.

کالدرون درباره جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس گفت: ما نمی توانیم دیگر بازیکنی را جذب کنیم و با همین بازیکنان فعلی به کارمان ادامه می دهیم. فقط به این فکر می کنم که چطور از بازیکنان استفاده کنم. جونیور هم خیلی آماده شده است و در بازی محبت آمیز با سایپا هم خوب بود و در حال رسیدن به شرایط ایده آل است.

سرمربی پرسپولیس درباره احضار بیرانوند به کمیته انضباطی بابت رفتارش پس از بازی با تراکتور تاکید نمود: من به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته گردد احترام می گذارم.

وی در ادامه راجع به مطالبات خود و بازیکنان پرسپولیس از باشگاه در آستانه دربی پایتخت تاکید نمود: بعد از این چند روز که استراحت کردم باید بگویم دید مثبتی دارم و فکر می کنم این مسائل اقتصادی قبل از دربی حل می گردد. من تمام سعی خودم را می کنم که نه تنها صد درصد بلکه دویست درصد به راندمان مد نظرم برسیم. هنوز به این حد نرسیده ایم. وظایف فنی برای من است و حل مسائل اقتصادی بر عهده رئیس باشگاه است.

کالدرون درباره مشکل به وجود آمده با فرشاد احمدزاده که با رفتارهایش باعث ناراحتی او شده بود گفت: او آسیب دیدگی در پا داشت و من چند روز به او استراحت دادم. در بازی با سایپا 80 دقیقه بازی کرد و رو به بهبود است. اگر مسئله ای داشت حتما شما خبرنگاران متوجه می شدید.

سرمربی سرخپوشان در انتها درباره حضور خود در مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: این برای من یک اتفاق خوب است که شناخت خوبی از فرهنگ ایرانی پیدا کنم. برای من یک امتیاز است. در ایران، تمدن جهانی شکل گرفت و این یک شانس است که من اینجا باشم و فرهنگش را بشناسم. هرچه از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم مسرور کننده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 349

به "احتیاج نبود از برانکو درمورد دربی بپرسم، همه بازیهابرای ما فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج نبود از برانکو درمورد دربی بپرسم، همه بازیهابرای ما فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید