خبرنگاران شهرداران بخشی از اعتبارهای فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند

به گزارش مجله استخدام جدید، بندرعباس- خبرنگاران- سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تلاش همه مسوولان در ترویج ارزش های دینی و اسلامی گفت: شهرداران بخشی از اعتبارهای فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند.

خبرنگاران شهرداران بخشی از اعتبارهای فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند

علی رئوفیروز چهارشنبه در همایش شهرداران هرمزگان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مدیران به ویژه شهرداران می توانند پیام انقلاب را به نسل جوان منتقل کنند به شرط آنکه عامل و عمل کننده به آن باشند.

وی با تاکید بر آذین بندی فضای شهرهای هرمزگان متناسب با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اضافه نمود: دهه فجر ستون انقلاب است و این دهه متعلق به همه ایرانیان هست و باید نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرد.

رئوفی بیان داشت: با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بستر فضای مجازی موجود یک فرصت و یک تهدید است و فرصت از این جهت که می توانیم پیام انقلاب را با بهره گیری از این ظرفیت به همگان برسانیم و در صورت نداشتن آمادگی و زیرساخت ها می تواند تهدید باشد.

این مقام مسوول هشدار داد: در فضای رسانه ای و مجازی عصر کنونی هر لحظه به انقلاب اسلامی و پایه های آن حمله می شود که به موقع باید به این هجمه ها پاسخ داد.

رئوفی در بخش دیگری از صحبتهای خود موضوع انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مستلزم همراهی و همکاری همگانی به ویژه شهرداران است.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: شهرداران همانطور که تا به امروز همراهی داشته اند از این به بعدنیز با تعامل، وفاق و همدلی برای پیشبرد امور و رفاه حال مردم استان کوشا باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1498

به "خبرنگاران شهرداران بخشی از اعتبارهای فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداران بخشی از اعتبارهای فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید