خبرنگاران قاره سبز بیشترین مبتلایان کرونا در دنیا را دارد

به گزارش مجله استخدام جدید، تهران- خبرنگاران - براساس آمارهای مراکز معتبر، قاره اروپا با بیش از 22 میلیون و 420 هزار مبتلا به ویروس کرونا نسبت به دیگر مناطق دنیا دارای بیشترین بیماران کووید 19 است.

خبرنگاران قاره سبز بیشترین مبتلایان کرونا در دنیا را دارد

به گزارش خبرنگاران مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد آدینه شب نوشت، تا کنون بیش از 22 میلیون و 420 هزار نفر در قاره سبز اروپا به بیماری مرگبار کرونا مبتلا شده و 516 هزار و 63 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در قاره اروپا 195 هزار و 302 نفر به این بیماری مبتلا شده و بیش از سه هزار و 420 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر روسیه، فرانسه، انگلستان، ایتالیا و اسپانیا پنج کشور اول قاره اروپا دارای بیشترین آمار مبتلایان به بیماری هستند.

پس از اروپا، آمریکای شمالی با 22 میلیون و 37 هزار و 251 نفر مبتلا به ویروس کرونا و جان باختن 492 هزار و 810 نفر در صندلی دوم بیشترین مبتلایان به کویوید 19 در دنیا واقع شده است.

شمار مبتلایان در قاره آسیا نیز بیش از 20 میلیون و 213 هزار نفر و آمریکای جنوبی 12 میلیون و 779 هزار نفر گزارش شده است.

در حال حاضر قاره آفریقا با دو میلیون و 619 هزار نفر و اقیانوسیه با 47 هزار و 843 نفر از نظر آمار مبتلایان به کرونا در مقایسه با دیگر نقاط دنیا در پایین ترین سطح قرار دارند.

افزایش شیوع کرونا در دنیا در حالی همچنان ادامه دارد که به تازگی گونه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس کشف شده و در آستانه سال نو میلادی، کشورها در حال اتخاذ ممنوعیت های مرزی و هوایی بیشتر با انگلیس هستند که می تواند مسائل جدی تری را هم برای این کشور و هم سایر کشورهای دنیا به وجود بیاورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1450

به "خبرنگاران قاره سبز بیشترین مبتلایان کرونا در دنیا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاره سبز بیشترین مبتلایان کرونا در دنیا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید