خبرنگاران ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

به گزارش مجله استخدام جدید، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تعریض یک کیلومتر از ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی اطلاع داد.

خبرنگاران ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

ایوب کرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پایانه های مرزی استان اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه و حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشورهای همسایه دارند باید از نظر فیزیکی و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی بوده و مبتنی بر همین مولفه ها فعالیت نمایند.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با استفاده از توان تیم امانی و پیمانی عملیات تعریض ورودی پایانه مرزی میرجاوه را به طول یک کیلومتر و عرض پنج متر در سه ماهه پایانی سالجاری اجرایی کرد به طوری که در این عملیات شاهد 40 هزار متر مکعب خاکریزی و 10 هزار متر مربع اجرای آسفالت محور بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به زوار پاکستانی در اولویت این اداره کل واقع شده است، توضیح داد: در این عملیات راهداری محدوده رمپ ورودی زائر سرای امام رضا(ع) میرجاوه نیز برای تردد روان زوار پاکستانی تعریض شد.

وی پایانه های مرزی را موتور محرکه اقتصاد محلی ذکر کرد و اضافه کرد: از آنجایی که در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع مالی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند این اداره کل بر توسعه زیر ساخت های پایانه های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1580

به "خبرنگاران ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید