خلیل زاده: سخت ترین ملاقات ما همین بازی اول با التعاون بود، هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است

به گزارش مجله استخدام جدید، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هدف اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها دانست.

خلیل زاده: سخت ترین ملاقات ما همین بازی اول با التعاون بود، هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ملاقات تیم های پرسپولیس ایران و التعاون عربستان، در نشست خبری بعد از این مسابقه گفت: یک بازی خیلی سخت بود و از قبل می دانستیم التعاون تیم خوبی است. بازی تیم های ایرانی و عربستانی همواره شرایط خاص خودش را دارد.

وی در ادامه اضافه نمود: کادر فنی به ما گفته بود چه بازی حساسی داریم و باید پیروز می شدیم. این مسابقه برای ما مانند فینال بود و به برد احتیاج داشتیم تا امیدمان برای صعود زنده بماند. هدف اول ما، صعود از این گروه است. بعد به جلو نگاه و کوشش می کنیم مانند دو سال پیش، به فینال برسیم. بازی خیلی سختی را بردیم و فکر می کنم سخت ترین ملاقات ما، بازی اول مقابل التعاون بود. این تیم در صدر جدول قرار داشت و قابل احترام بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اظهارات گل محمدی گفت: به قول سرمربی مان، دو نیمه متفاوت داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم و نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که بدشانسی آوردیم. امیدوارم در بازی دوم مقابل التعاون که تیم بسیار خوبی است، نتیجه قابل قبولی به دست آوریم تا دل 40 میلیون طرفدار را که برای ما دعا می نمایند، شاد کنیم. تمام کوشش خود را می کنیم تا پرچم پرسپولیس را در ایران و آسیا بالا نگه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1262

به "خلیل زاده: سخت ترین ملاقات ما همین بازی اول با التعاون بود، هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: سخت ترین ملاقات ما همین بازی اول با التعاون بود، هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید