دانشگر: از این به بعد ساکت نمی مانم

به گزارش مجله استخدام جدید، محمد دانشگر در خصوص اتفاقات اتفاق افتاده طی هفته های اخیر و اینکه چرا تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد گفت: من با استقلال به امارات نرفتم چون یکسری اتفاقات افتاد اما دلیلی نمی بینم در خصوص این مسائل در رسانه ها صحبت کنم.

دانشگر: از این به بعد ساکت نمی مانم

وی اضافه نمود: در خانواده هزار اتفاق می افتد ولی حرف ها نباید به بیرون برود. من صحبت هایم را به کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال زدم و حالا هم همه چیز حل شده و چند ساعت دیگر به اردوی تیم در دبی اضافه خواهم شد.

مدافع تیم استقلال در مورد اینکه شایعه شده وی از برخی باشگاه ها پیشنهاد دارد اسم کرد: من اهل بازارگرمی نیستم، هیچوقت از این راه ها در پی پیشرفت نبودم. شاید خیلی ها دوست داشته باشند با پیشنهادهایشان در چشم باشند ولی من از این اخلاق ها ندارم.

دانشگر تاکید نمود: نمی دانم چرا مدتی است یک عده دوست دارند اخبار دروغ به مردم بدهند. از طرفداران استقلال می خواهم هر خبری را باور ننمایند. من هیچ پیشنهادی ندارم و این را هم بدون ترس می گویم حتی اگر به ضررم باشد. من بازیکن استقلال هستم و با باشگاه قرارداد دارم.

وی در مورد اینکه شایعه شده وی به کادر فنی و مدیریت استقلال گفته به امارات نمی رود و می خواهد از این تیم جدا گردد اسم کرد: چون زیاد اهل حرف زدن نیستم از اخلاق و سکوت من سوء استفاده می نمایند. برخی ها هر چه دلشان می خواهد می نویسند و برخی ها هم همین اخبار دروغ را باور می نمایند. من هرگز چنین حرفی به کادر فنی نزده ام و هر شخصی از جانب من چنین صحبتی انجام داده بی اخلاقی نموده است. مطمئن باشید از این به بعد ساکت نمی مانم و اگر درباره ام دروغ منتشر نمایند آنها را معرفی می کنم.

مدافع استقلال در خصصوص اینکه گفته می گردد وی قرار است بعد از بازی با الهلال قراردادش را فسخ کند گفت: این هم از همان اخبار دروغی است که با بی اخلاقی منتشر می گردد. من بازیکن استقلال هستم، با این باشگاه قرارداد دارم و نمی توانم بی علت قراردادم را فسخ کنم.الان هم خودم و ذهنم را درگیر این مسائل نمی کنم و تمرکزم روی بازی با الهلال است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1832

به "دانشگر: از این به بعد ساکت نمی مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر: از این به بعد ساکت نمی مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید