دلجویی و تشکر به سبک ریحانه پارسا

به گزارش مجله استخدام جدید، ریحانه پارسا در این آخر هفته ای که گذشت یکبار دیگر خبر ساز شد. شادمهر عقیلی خواننده پاپ خارج از کشور موزیک ویدئویی منتشر کرد که ریحانه پارسا در آن نقش بازی کرده و گفته می شود مضمون این ترانه هم بی ارتباط با زندگی شخصی این بازیگر تلویزیونی نیست. ریحانه پارسا بابت بازی در این کلیپ از خواننده اثر تشکر کرده که در این شرایط سخت به او کمک کرده.

دلجویی و تشکر به سبک ریحانه پارسا

به گزارش روزنامه هفت صبح، این همکاری البته اینطور که از واکنش کاربران شبکه های اجتماعی برمی آید خیلی از نظر طرفداران این خواننده اتفاق خوشایندی نبوده و حتی شایعه شد که ارتباطی بین خود شادمهر عقیلی و ریحانه پارسا برقرار شده. در صورتی که خب این فرضیه درست نیست و حلقه اتصال این دو نفر به هم در حقیقت ترانه سرای آثار اخیر شادمهر عقیلی فردی به نام امین یا ایمین است که الان در ترکیه حضور دارد و دیروز عصر هم عکس دونفره ای به اتفاق ریحانه پارسا در یک فضای صمیمی منتشر کرد.

بعد از دعوا های شدید هفته پیش پویان مختاری و ریحانه پارسا به نظر می رسد او حداقل فعلا از گعده سرشاخه های سایت های شرط بندی فاصله گرفته و به موزیسین های ایرانی خارج کشور نزدیک شده است. در عین حال ریحانه پارسا دیروز در صفحه اینستاگرامش تصویری از محتوای مسیج های ارسالی او برای سعید سهیلی کارگردان سینما منتشر کرد که برای او نوشته: عمو صورتت جلوی چشمامه هر قدم که برمی دارم. عمو الهی دلت از من نگرفته باشه. الهی ببخشی.

در همین استوری هم توضیح داده که به بازی در فیلم گشت ارشاد 3 افتخار می کنم و امیدوارم تصمیمات من اثری روی سرنوشت فیلم هایی که بازی کردم نداشته باشد. ماجرا این است که الان با رفتن ریحانه پارسا سرنوشت اکران فیلم گشت 3 به خطر افتاده. این فیلم در همین دوران شیوع کرونا با حضور بازیگرانی مثل ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی و بهنام بانی ساخته شده و ریحانه پارسا هم یکی از بازیگرانش است.

سعید سهیلی به عذرخواهی ریحانه پارسا تا الان واکنشی نداشته و صرفا در اینستاگرامش خبری را منتشر کرده مبنی بر اینکه فیلم گشت 3 بعد از بهبود شرایط کرونا و اوضاع سالن های سینما اکران عمومی خواهد شد. واقعا هم بعید به نظر می رسد اقدامات ریحانه پارسا خللی در اکران گشت 3 ایجاد کند، چون موارد مشابه در سال های اخیر داشتیم که یکی از بازیگران آن ها به همین شیوه مهاجرت کردند و فیلم بدون مشکل اکران شد.

مثل فیلم آشفته گی فریدون جیرانی که بعد از مهاجرت مهناز افشار بدون مشکل اکران شد و فقط حذف او از پوستر فیلم حاشیه هایی به دنبال داشت. یا همین الان فیلم گیلدا با بازی مهناز افشار وارد شبکه نمایش خانگی و پلتفرم های اینترنتی شده. قبل تر در مورد گلشیفته فراهانی هم اکران عمومی فیلم درباره الی بعد از حاشیه های گلشیفته فراهانی صورت گرفت و مسئله ای وجود نداشت.

ریحانه پارسا به جز گشت 3 البته چند فیلم دیگر از جمله کوسه ساخته علی عطشانی و رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزی را هم در نوبت اکران داشت که از دومی گفتند نقش او حذف شده و اکران فیلم کوسه هم گفتند به سال 1400 موکول شده است. اگر قرار باشد اکران این فیلم ها واقعا به مشکل بخورد باید بگوییم ریحانه پارسا ضرر هنگفتی به سینمای ایران زده است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1395

به "دلجویی و تشکر به سبک ریحانه پارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلجویی و تشکر به سبک ریحانه پارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید