فیلم رفتارهای عجیب محمدرضا گلزار ، روی این پاها کراش دارد !

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده در فیلمی جنجالی از ورزش کردنش ، پاهای خود را به نمایش می گذارد.

فیلم رفتارهای عجیب محمدرضا گلزار ، روی این پاها کراش دارد !

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار در مشاغل دیگر هم مشغول به کار است. محمدرضا گلزار این روزها به انجام ورزش روزانه علاقه بسیاری نشان می دهد.محمدرضا گلزار فیلم جدیدی را از ورزش کردن خودش منتشر کرد.

پژوی پر حاشیه محمدرضا گلزار

خیلی ها به محمدرضا گلزار می گویند که بچه پولدار و خوشگل بوده که وارد سینما شده و به این موفقیت ها رسیده است (به لحاظ معروفیت) اما خود محمدرضا گلزار نظری کاملا متفاوت دارد به گونه ای که در یک مصاحبه گفته من با پژو 405 آغاز کردم و تا همین چند سال پیش ماشینم پژو بود. بازیگری که تا چند سال پیش یک پژو 405 تصادفی داشته الان چه دارد ؟ محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. بعلاوه چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی نموده است. بعضی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

آیا مردم نسبت به محمدرضا گلزار حسود هستند ؟

واکنش ها به انتقاد از محمدرضا گلزار دو دسته است، بعضی از افراد او را خواننده بد یا بازیگر بد می نامند و بعضی از مردم که او را دوست دارند منتقدان را حسود می نامند. این جنگ همیشگی دو طیف از مردم در طول سالهای سوپراستاری رضا گلزار در ایران بوده است. زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همواره مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست نموده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله نموده اند و خواندن او را مسخره می نمایند.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1929

به "فیلم رفتارهای عجیب محمدرضا گلزار ، روی این پاها کراش دارد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم رفتارهای عجیب محمدرضا گلزار ، روی این پاها کراش دارد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید