دو سناریوی جدید: بازار امروز متعادل می گردد؟

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران : با معین شدن صف های خرید و فروش بازار، حالا از تعداد صف ها در دو طرف کم شده و البته حجم عرضه ها نیز افت نموده است.

دو سناریوی جدید: بازار امروز متعادل می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای بورس ، با معین شدن صف های خرید و فروش بازار، حالا از تعداد صف ها در دو طرف کم شده و البته حجم عرضه ها نیز افت نموده است. در شروع بازار شاهد کم شدن صف های فروش و جمع شدن آن هستیم. نشانه های خوبی در گروه بانکی ها و پالایشی ها هم به چشم می آید.

فعالان بازار با اشاره به فشار فروش برای خروج موقتی از بازار آن را سناریوی احتمالی امروز در نظر می گیرند اما خوش بین اند با ورود و حمایت حقوقی ها، اندکی از فشار فروش گرفته گردد و بعد از آن بازار به سمت تعادل پیش رود.

فروش سهام عدالت در بورس از شنبه هفته پیش رو و درخواست فروش سهام عدالت در بانک ها از دیروز حالا همه را در موقعیت فروش قرار داده است. با هدف گذاری جدید تورمی سکاندار پولی که حکایت از تکمیل ریل گذاری سیاستهای جدید عملیات بازار باز است، انتظارات و ترس از آینده حالا موقعیت های فروش را پررنگ تر نموده است.

دیروز هم در جلسه شورای عالی بورس تصمیم عملیاتی جدید در مورد فروش سهام عدالت گرفته نشد و تنها به این نکته بسنده شد که بورس از هر تصمیم جدیدی برای شیوه درست تر آزادسازی سهام عدالت حمایت می نماید.

امروز البته فروشندگان دیروز به دنبال خرید عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول هستند که طرح های توسعه شرکت دورنمای مناسبی را تداعی نموده است. قرار بود زر ماکارون هم امروز عرضه اولیه گردد که به دلیل اعلام نرخ های جدید اسپاگتی (افزایش 43 درصد) و به دلیل توضیحات جدید زر ماکارون در این رابطه، عرضه اولیه آن موکول به بعد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1087

به "دو سناریوی جدید: بازار امروز متعادل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سناریوی جدید: بازار امروز متعادل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید