زمین های تحت مالکیت دولت از واگذاری 99 ساله مستثنی شدند

به گزارش مجله استخدام جدید، مهدی فرشادان در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به ادامه آنالیز لایحه بودجه سال 98 در جلسه کمیسیون برنامه گفت: امروز دو تبصره 7 و8 لایحه بودجه سال 98 مورد آنالیز نهاده شد، مواردی از این دو تبصره حذف و اصلاح شدند.

زمین های تحت مالکیت دولت از واگذاری 99 ساله مستثنی شدند

نماینده مردم سنندج در مجلس ادامه داد: در جمع بندی تبصره 7 در خصوص سهم درمان از مجموع ماخذ کسر حقوق ها مقرر شد که 100 درصد وجوه واریزی به حساب خزانه بلافاصله به سازمان تامین اجتماعی برگردانده گردد و گزارش آن هر سه ماه یکبار به کمیسیون برنامه و بهداشت و درمان ارائه گردد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در تبصره 7 این لایحه تصمیم گرفته شد که حق بیمه کارکنان دولت ظرف مدت یک ماه به حساب های مربوطه واریز گردد، متاسفانه دستگاه های اجرایی حق بیمه کارکنان دولت به دستگاه ها بهره بردار مانند وزارت بهداشت و درمان و بیمه سلامت تامین اجتماعی واریز نمی گردد.

وی تاکید نمود: در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال 98، در تبصره 8 برای رونق مسکن که از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است تصمیم گیری شد.

فرشادان گفت: در زمینه واگذاری زمین های 99 ساله که در این لایحه آمده است اصلاحیه انجام گرفت تا طبق آن واگذاری زمین هایی که در اختیار دولت است و مالکیت آن با منابع طبیعی، وزارت راه و شهرسازی و اوقاف است، از واگذاری استثنا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 118

به "زمین های تحت مالکیت دولت از واگذاری 99 ساله مستثنی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های تحت مالکیت دولت از واگذاری 99 ساله مستثنی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید