ساحل استانبول ؛ آب تنی در برترین سواحل استانبول

به گزارش مجله استخدام جدید، به خاطر تنگه بزرگ بسفر در چند قدمی استانبول، شنا کردن در نزدیکی یا داخل این شهر جزو محبوب ترین فعالیت های تابستانی است. با وجود آن که هیچ ناحیه ساحلی دقیقا در داخل شهر وجود ندارد، اما در فاصله نزدیکی از استانبول می توان سواحل فراوانی را یافت. یافتن برترین ساحل استانبول کار سختی است چون هردو دریای مرمره و سیاه برترین ساحل های ترکیه را در خودشان جا داده اند. به همین دلیل در ادامه خبرنگاران برترین ساحل استانبول را از میان ساحل های زیبای این شهر برای تان انتخاب می کنیم تا در سفر به استانبول به آن جا بروید و لذت ببرید.

ساحل استانبول ؛ آب تنی در برترین سواحل استانبول

جزایر پرنسس : سفری خاطره انگیز و ماجراجویانه به طبیعتی بکر

Princes Islands | ساحل زیبای استانبول بر کرانه های جزیره پرنس

جزایر پرنسس قطعا جزو محبوب ترین مقصد ها برای شنا کردن در فصل تابستان و بهرتنی سواحل استانبول است. این جزایر از طریق منظره ها دست نخورده طبیعی و گستره ای بی سرانجام از دریا احاطه شده اند. رسیدن به این منطقه با کشتی 45 دقیقه طول می کشد، اما قطعا ارزشش را دارد. استفاده از اتومبیل در این جزایر ممنوع است، اما جایگاه های کرایه دوچرخه را در هر کجای آن می توان پیدا کرد. حتما از سواحل دور افتاده بورگازادا، کلوپ های ساحلی فراوان در بویوکادا و یا کلوپ ساحلی بسیار شیک آدا در هی بلیادا را برای گذراندن یک روز خاطره انگیز در زیر نور خورشید تماشا کنید.

صدف آداسی : نگینی گمشده در نزدیکی استانبول

Sedef Adası یکی از سواحل زیبای استانبول با امکاناتی ویژه

با این که صدف آداسی جزو یکی از جزیره های استانبول است، اما معمولا در مجمع الجزایر پرنسس به آن اشاره ای نمی گردد. احتمالا دلیل کم تر شناخته شدنش آن است که تنها یک کشتی از بوستانچی در بخش آسیایی شهر به مقصد آن حرکت می نماید و دسترسی به آن اندکی سخت تر است.

در این جزیره رستوران و کلوپ ساحلی الیو صدف را خواهید یافت که بسیار محبوب است و برای برگزاری جشن ها جایی عالی است. اگر در قالب گروهی پر تعداد سفر می کنید کرایه کردن یک تاکسی دریایی برای تان بسیار مقرون به صرفه تر تمام می گردد.

کیلیوس ؛ برترین ساحل استانبول در دریای سیاه

Kilyos ساحلی جادویی در نزدیکی شهر استانبول که نباید از دستش داد

دهکده کوچک کیلیوس در ساحل دریای سیاه قرار گرقته و حدود یک ساعت با ماشین از شهر فاصله دارد. در این مکان برترین کلوپ های ساحلی استانبول را که تنها در فصل تابستان باز هستند می توانید پیدا کنید. اگر از هواداران موسیقی دی جی هستید به ساحل سوما بروید، جایی که عصر هنگام و پس از گذراندن یک روز در ساحل تبدیل به کلوپ فضای باز می گردد.

ساحل بورک مکانی عالی برای دوستداران تفریحات دریایی است و می توانید فعالیت های گوناگونی از موج سواری با کایت گرفته تا اسکی روی آب را در آن جا امتحان کنید. علاوه بر این ها در این ساحل می توان والیبال هم بازی کرد.

شیله : برترین جا برای اقامت در کنار دریای سیاه

Şile | برترین ساحل استانبول

در فاصله حدود 70 کیلومتری استانبول ساحل شیله قرار گرفته است که یکی از برترین سواحل استانبول است. اگر قصد وقت گذراندن در کنار دریای سیاه را دارید رفتن به شیله یکی از برترین سفرهای دریایی را برای تان رقم خواهد زد. اتوبوس 139 شما را از استانبول به شیله می رساند. مسافرت با اتوبوس حدود 2 ساعت زمان می برد. زمانی که در شیله هستید یکی از ساحل های فراوان آن را برای رفتن انتخاب کنید و حتما خوردن ماهی کبابی تازه و محلی در یکی از رستوران های متعدد شهر را از دست ندهید. اگر قصد اقامت شبانه در این جا را داشته باشید تعداد زیادی پانسیون و محل کمپ برای مسافران وجود دارد. شیلی برترین ساحل استانبول در کنار دریای سیاه است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2157

به "ساحل استانبول ؛ آب تنی در برترین سواحل استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل استانبول ؛ آب تنی در برترین سواحل استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید