سامسونگ احتمالا از کارت بانکی اعتباری مشابه اپل کارت رونمایی کند

به گزارش مجله استخدام جدید، به نظر می رسد سامسونگ میخواهد رقابت طولانی خود با اپل را به بازار کارت های بانکی بکشاند. گفته می گردد این غول کره ای با موسسه اقتصادی آمریکایی SoFi همکاری خواهد نمود تا نمونه مشابه اپل کارت را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند خود قرار دهد.

سامسونگ احتمالا از کارت بانکی اعتباری مشابه اپل کارت رونمایی کند

البته تا به امروز اطلاعات کاملی از هدف سامسونگ تعیین نشده، ولی می دانیم که این کارت توسط یک حساب بانکی یک گوشی هوشمند (گلکسی) کنترل می گردد. مورد دیگری که هنوز تعیین نشده، لیست کشورهایی است که کارت اعتباری سامسونگ در آن ها فعال خواهد بود. با این حال سامسونگ چندان هم با بازار پرداخت های موبایلی بیگانه نیست. این کمپانی در سال 2015 سامسونگ پی (Samsung Pay) را در کره جنوبی راه اندازی کرد و به ندرت آن را به کشورهای دیگر نیز وارد کرد.

بر اساس اخباری که منتشر شده، احتمال می رود کارت اعتباری کمپانی کره ای در همین تابستان معرفی گردد و در اختیار کاربران قرار گیرد. یکی از سخنگویان این کمپانی می گوید:

طی سال 2020 سامسونگ پی قرار است سرویس ما را از یک روش خرید و پرداخت پاداشی، به یک روش برای مدیریت هزینه ها تبدیل کند. طی سالیان اخیر ما همیشه سعی نموده ایم پلتفرم مدیریت اقتصادی موبایلی را توسعه دهیم و اکنون بیش از هر زمان دیگری سرویس های مدیریت اقتصادی موبایلی و ابزارهای مدیریت اقتصاد در زندگی روزانه ما نقشی اساسی را ایفا می نمایند.

سرویس های پرداخت با گوشی هوشمند در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار بود که بخشی از این را مدیون همکاری بخش حمل و نقل و اصناف هستند. در نتیجه اصلا بی راه نیست که سامسونگ بخواهد اپل را در این زمینه نیز به چالش بکشد تا یکه تازی کمپانی آمریکایی را متوقف کند. در صورتی که تمامی بزرگان تکنولوژی بخواهند این راه را پیش بگیرند، می توانند با در نظر دریافت پاداشی هایی برای خرید از سیستم های پرداختی خود، کاربران بیشتری را به سمت گوشی ها و پلتفرم های خود سوق دهند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1045

به "سامسونگ احتمالا از کارت بانکی اعتباری مشابه اپل کارت رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا از کارت بانکی اعتباری مشابه اپل کارت رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید