ستاره پرتغالی از مرد نارنجی بد فاصله می گیرد

به گزارش مجله استخدام جدید، براساس گزارش ها کریستیانو رونالدو بدنبال فشار هواداران به منظور قطع ارتباط همه جانبه وی با دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا، آپارتمان خود را در برج ترامپ(ترامپ تاور) زیر قیمت و با حدود 11 میلیون دلار ضرر برای فروش گذاشته است.

ستاره پرتغالی از مرد نارنجی بد فاصله می گیرد

به گزارش خبرنگاران، رونالدو در ماه مه آپارتمان 2509 مترمربعی خود را در طبقه 47اُم برج ترامپ، 7.75 میلیون دلار قیمت گذاری کرد. این رقم در سال 2019 وقتی مرد پرتغالی آپارتمان خود را برای فروش گذاشت، 9 میلیون دلار بود.

علاوه بر این، رقم مذکور با 18.5 میلیون دلاری که رونالدو نخستین بار برای این آپارتمان پرداخت کرده بود، هم تفاوت فاحشی دارد.

زمانی که ترامپ در سال 2017 رییس جمهوری آمریکا شد، هواداران رونالدو با امضای عریضه ای از وی خواستند تا آپارتمان خود را بفروشد؛ در متن این درخواست به این موضوع اشاره شده بود که افراد مشهور و برجسته ای همچون رونالدو وظیفه دارند تا برابر چنین رییس جمهوری جنجالی، موضع بگیرند.

هنوز تعیین نیست که ستاره باشگاه یوونتوس این آپارتمان را در واکنش به فشار هواداران به فروش گذاشته و یا دلیل دیگری دارد اما زمان بندی این اقدام عجیب و دردسرساز است.

قیمت آپارتمان های لوکس منهتن در سال 2015 به اوج رسید و پس از آن که بسیاری از ثروتمندان نیویورک در بحبوحه پاندمی کرونا در سال گذشته، این شهر را ترک کردند، قیمت خانه ها هم شکسته شد.

رونالدو به تازگی در جریان یک نشست مطبوعاتی تیم ملی فوتبال پرتغال در یورو 2020 با عوض کردن بطری های نوشابه شرکت کوکاکولا و جایگزین کردن آن با آب معدنی، 4 میلیارد دلار به این شرکت ضرر وارد کرد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1794

به "ستاره پرتغالی از مرد نارنجی بد فاصله می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرتغالی از مرد نارنجی بد فاصله می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید