صاحبان خرس علیه من بازی راه انداخته اند، قاچاق فیلم اصلا و ابدا به من ربطی ندارد!

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیر شکوفافیلم مدعی شد؛ می گویند توزیع غیرقانونی خرس در فضای مجازی توسط من اجرا شده؛ الکی این ماجرا را گردن من انداخته اند. این یک بازی رسانه ای توسط تهیه کننده فیلم است.

صاحبان خرس علیه من بازی راه انداخته اند، قاچاق فیلم اصلا و ابدا به من ربطی ندارد!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، پس از قاچاق و توزیع غیرقانونی فیلم سینمایی خرس که در مالکیت بنیاد سینمایی فارابی است، جواد نوروزبیگی تهیه کننده آن توزیع غیرقانونی فیلم را متوجه دفتر پخش شکوفافیلم (پخش کننده طرف قرارداد برای پخش در سینماها) گفت و مسئولیت حقوقی را متوجه او دانست.

به همین دلیل داریوش بابائیان با تکذیب این ادعا به خبرنگار خبرنگاران گفت: اولا من پخش کننده قانونی فیلم خرس هم نیستم و اگر دوستان قراردادی با من دارند، رو کنند. ثانیا توزیع غیرقانونی فیلم به من چه ربطی دارد؟

وی اضافه کرد: من حتی فیلم را هم ندیده ام چه برسد به اینکه پخش آن را برعهده داشته باشم. می گویند توزیع غیرقانونی توسط من اجرا شده؛ الکی این ماجرا را گردن من انداخته اند بلکه بخاطر ماجرای پولشویی و اینها که مدعی آن شدم، علیه من گارد بگیرند.

بابائیان گفت: با این فیلم ابدا ارتباطی ندارم چه به عنوان پخش کننده قانونی و چه غیرقانونی. این نیز یک بازی رسانه ای توسط تهیه کننده فیلم و بقیه است. من مسئولیتی در این باره ندارم.

مدیرعامل دفتر پخش شکوفافیلم همچنین درباره اینکه نسخه ای از فیلم با لوگوی این شرکت در یوتیوب بارگذاری شده، اضافه کرد: قبل از این اتفاق سایت های دیگری نیز فیلم را توزیع کرده بودند. من تا متوجه شدم گفتم فیلم را از سایت دفتر حذف کنند.

گفتنی است؛ توزیع غیرقانونی فیلم سینمایی خرس که در 9سال اخیر به توقیف درآمده، طی روزهای اخیر بدون مجوز وارد فضای مجازی شده است.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1234

به "صاحبان خرس علیه من بازی راه انداخته اند، قاچاق فیلم اصلا و ابدا به من ربطی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان خرس علیه من بازی راه انداخته اند، قاچاق فیلم اصلا و ابدا به من ربطی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید