طولانی ترین زیپ لاین دنیا، تابستان 2018 دوباره در لندن

به گزارش مجله استخدام جدید، تابستان 2018، یکی از پر هیجان ترین تفریحات دنیا، دوباره به لندن بازمی شود. طولانی ترین زیپ لاین دنیا با 225 متر مسافت در ارتفاع 35 متری در انتظار شما است.

طولانی ترین زیپ لاین دنیا، تابستان 2018 دوباره در لندن

علاقه مندان به ماجراجویی با آدرنالین بالا، آماده باشید! زیپ لاین لندن، قلب شما را همانطور که آسمان را می شکافد، به صدا در خواهد آورد.

همین امروز آماده شوید! طولانی ترین و سریع ترین زیپ لاین شهری برای یک سال دیگر به لندن، باز می گردد. ماجراجویی زیپ لاین سه تایی در پارک آرچ بیشاپ (Archbishops Park)، در منطقه مرکزی لمبث (Lambeth)، از بالای برجی با ارتفاع 35 متر شروع می گردد و 225 متر مسافت نزولی تا پایین رسیدن شما، ادامه دارد.

اگرچه، بر طبق موسس زیپ نو (Zip Now)، بری شاورین، این تجربه شگفت انگیز تنها برای افرادی که در پی هیجان هستند، نیست؛ بلکه این زیپ لاین برای خانواده ها و کسانی که تا به امروز سوار زیپ لاین نشده اند، نیز مناسب است.

بری شاورین به خبرگذاری لونلی پلنت، گفت:

ما سال جاری، یک لاین اضافه به زیپ لاین، اضافه نموده ایم تا افراد بیشتری بتوانند همزمان، سوار شوند. ما بعلاوه پرتاب مگا را به این ماجراجویی هیجان انگیز اضافه نموده ایم؛ قابلیت جدیدی که در آن، قبل از اینکه بازدیدنمایندگان ما در امنیت کامل به زمین برسند، یک سقوط آزاد بینظیر را تجربه خواهند کرد.

شرکت نمایندگان با سر خوردن در آسمان، شانس این را دارند که چشم اندازهای نمادینی از شهر مانند چرخ و فلک لندن (London Eye)، ساختمان مجلس لندن، بیگ بن، کاخ لمبث، آسمان خراش گرکین (Gherkin) و برج شارد را در زمانی که حدودا 50 کیلومتر بر ساعت، سرعت دارند، ببینند.

شاورین می گوید:

این آخرین فرصت کسانی است که می خواهند شهر لندن را از چشم یک پرنده ببینند و زندگی آن ها را تجربه نمایند.

این ماجراجویی هیجان انگیز تنها برای 16 هفته از 22 می (1 خرداد) تا اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) 2018 در اختیار علاقه مندان خواهد بود. ساعت های باز شدن زیپ لاین، کمی دیرتر خواهد بود تا در اختیار کسانی که پس از یک روز کاری طولانی، احتیاج به تفریح دارند، باشد (این تفریح هر روز، از ظهر تا 8:30 شب، باز است).

سال گذشته، 30 هزار نفر سوار زیپ لاین شدند و تمام بلیط ها به سرعت به فروش رفت؛ پس بلیط خود را هرچه زودتر رزرو کنید. کل این تجربه، 40 دقیقه زمان می برد که شامل خلاصه ای از اقدامات ایمنی نیز هست.

قیمت بلیط برای بزرگسالان، 22.5 یورو (30 دلار) و برای بچه ها 16.5 یورو (22 دلار) است؛ البته بسته هایی نیز برای بلیط خانواده ها، دانش آموزان، گروه ها و دانشجویان وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط زیپ لاین، به این سایت، رجوع کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2043

به "طولانی ترین زیپ لاین دنیا، تابستان 2018 دوباره در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین زیپ لاین دنیا، تابستان 2018 دوباره در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید