مسی و رونالدو برای 4 سال آینده متحد می شوند ، 2 فوق ستاره در کنار هم تا جام جهانی

به گزارش مجله استخدام جدید، گفته می گردد قرار است دو فوق ستاره دنیا فوتبال سفیران عربستان برای میزبانی جام دنیای 2030 باشند.

مسی و رونالدو برای 4 سال آینده متحد می شوند ، 2 فوق ستاره در کنار هم تا جام جهانی

لیونل مسی و رونالدو بزرگترین ستاره های دو دهه اخیر فوتبال جهان هستند و همواره این مقایسه بین آنها وجود داشته که کدام یک برترین بازیکن جهانست. با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی حالا خیلی ها معتقدند مسی برترین بازیکن تاریخ فوتبال است و این مقایسه را باید تمام شده دانست. در هر صورت حداقل تا زمانی که این دو فوق ستاره در زمین چمن به فوتبال مشغولند، کری بین طرفداران آنها ادامه خواهد داشت.

به گفته سیمون چادویک، استاد اقتصاد ورزش و ژئوپلیتیک در مدرسه بازرگانی اسکما در پاریس، مسی و رونالدو از سفیران عربستان سعودی برای ارائه پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2030(یکصدمین سالگرد جام جهانی) خواهند بود؛ پیشنهادی که در سال 2024 ارائه خواهد شد.

چادویک گفت:تنها دو چیز وجود دارد که می تواند رونالدو و مسی را متحد کند؛ یکی لویی ویتون و دیگری عربستان سعودی.

اشاره او به تبلیغ مشترک اخیر رونالدو و مسی برای لویی ویتون، پیشنهاد نجومی النصر به رونالدو و قراردادی است که چندی پیش مسی با عربستان از نظر گردشگری امضا کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری، اخیرا علاقه مندی این کشور به نامزدی سه جانبه با یونان و مصر برای جام جهانی را تایید نموده بود.

رونالدو و مسی این روزها شرایطی کاملا متفاوت دارند. رونالدو پس از فسخ با یونایتد بدون تیم است و مسی پس از فتح جام جهانی حالا رویای فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی را دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2230

به "مسی و رونالدو برای 4 سال آینده متحد می شوند ، 2 فوق ستاره در کنار هم تا جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی و رونالدو برای 4 سال آینده متحد می شوند ، 2 فوق ستاره در کنار هم تا جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید