مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

به گزارش مجله استخدام جدید، یک عطر تایلندی ناب! ترکیب تازه و مخصوصی از از سنبل هندی معطر، فلفل، برگ لیمو ترش، موسیر، آب لیمو ترش و سس ماهی، این سوپ کلاسیک را شکل داده. میگو تازه و مقداری قارچ قسمت اصلی این سوپ را تشکیل میدهند. این غذای سبک و پرخاصیت می تواند گزینه خوبی برای وعده های غذایی در تور تایلند باشد. بوی متمایز گیاههای بومی شما را به یاد عطری آشنا می اندازد در حالی که طعم ترش و تند گرم انرژی بخش آن، ندای تایلند را سر خواهد داد. این غذا برای تمام عاشقان غذاهای دریایی، شروعی فوق العاده در تجربه غذای تایلندی خواهد بود اما اگر علاقه زیادی به غذاهای دریایی ندارید، می توانید سراغ غذاهای بعدی بروید! این سوپ غذایی رقیق به همراه علف لیمو می باشد و اغلب طعم تندی دارد. اگر هنوز به تندی عادت ندارید، فراموش نکنید در تور تایلند می توانید این غذا را به صورت ملایم هم سفارش بدهید.

مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

این غذا که بر گرفته از کلمه مسلمان در فرهنگ تایلندی میباشه از ترکیبی از شیره نارگیل و سیب زمینی و بادام زمینی بو داده و شکر و دارچین و تمر هندی و گوشت (مرغ و گوشت گاو) تهیه میشه. معمولا این غذا به همراه برنج میل می شود.

در ترکیب این غذای خوشمزه از تکه های کوچک گوشت، خمیر کاری قرمز، شیر نارگیل صاف و برگ با ظرافت بریده شده لایم (نوعی از مرکبات)، استفاده شده است.اگر در ترکیب این غذا از گوشت تازه و لطیف و موتاد اولیه تازه استفاده شود طعم بینظیر این غذا را چندین برابر بهتر می کند.

مرغ با بادام هندی غذایی جالب برای گردشگران است. آنها هنگام خوردن غذا دائما در بشقابشان به دنبال مغزهای سرخ شده شیرین و خوشمزه میگردند. غذایی است با ترکیب مرغ سرخ شده، با بادام هندی کبابی، سس شیرین سویا، پیاز، فلفل تند، فلفل، هویج و قارچ تفت داده شده که طعم بینظیری دارد که در سفرتان به تایلند حتما باید تست کنید.

منبع مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1906

به "مقاله: بهترین غذاهای تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین غذاهای تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید