مقاله: قلعه هوهنزولرن (آلمان)

به گزارش مجله استخدام جدید، رویدادهای پر زرق و برق به علاوه رویدادهای تاریک و تلخ، 1000 سال تاریخ این ساختمان شگفت انگیز را شکل داده اند. در قرن پانزدهم اولین قلعه هوهنزولرن به خاطر جنگ تخریب شد، اما خیلی زود بعد از آن بازسازی شد. در قرن هجدهم این قصر به حال خود رها شد و بعد از مدتی به یک خرابه تبدیل شد. در قرن نوزدهم پادشاه فردریک ویلیام چهارم (پادشاه پروسیا) منزلگاه اجدادیش را به شکلی که امروزه می توانید در تور آلمان ببینید بازسازی کرد. بازسازی او باعث شد قلعه هوهنزولرن بزرگتر و با شکوه تر از تمام قلعه های قبلی ساخته شده در این محل باشد. امروزه این قلعه هنوز به خاندان پروسیا تعلق دارد؛ هر زمانی که شاهزاده جرج فردریک (صاحب فعلی قلعه هوهنزولرن) و خانواده اش در این قصر اقامت می کنند پرچم خانوادگی آنها در برج پرچم به اهتزاز در می آید.

مقاله: قلعه هوهنزولرن (آلمان)

قلعه هوهنزولرن آلمان در تمام طول سال (به جز 24 دسامبر) به روی بازدیدکنندگان باز است. تورهای بازدید از داخل قلعه همراه با راهنما همه روزه در دسترس هستند. بازدید از این قلعه در تور آلمان می تواند یک تجربه فراموش نشدنی و مفرح برای بچه ها به یادگار بگذارد، چرا که با شرکت در تورهای همراه با راهنما بچه ها می توانند لباس های شاهزاده خانم ها یا شوالیه ها را بپوشند. رویدادهای بی شماری در محل قلعه هوهنزولرن برگزار می شوند؛ پیشنهاد می کنیم تقویم برگزاری این رویدادها را مد نظر داشته باشید تا تجربه تان از بازدید از این قلعه جذاب تر و به یادماندنی تر شود.

رستوران قلعه هوهنزولرن محلی عالی برای مزه کردن غذاهای خوشمزه این بخش کشور در تور آلمان است. سرآشپز با اشتیاق و مهارت بی نظیر خودش کیک های تازه و غذاهای لذیذ منطقه شوابیا را به مهمانانش ارائه می دهد. در تابستان، بهترین و زیباترین باغ رستوران کل این منطقه در باغ های رویایی قلعه بر پا می شود.

منبع مقاله: قلعه هوهنزولرن (آلمان)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1917

به "مقاله: قلعه هوهنزولرن (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه هوهنزولرن (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید