ممانعت پاکستان از نزدیک شدن معترضین خشمگین به مرزهای هند

به گزارش مجله استخدام جدید، دولت اسلام آباد هزاران معترض پاکستانی و کشمیری که قصد ورود به خاک هند داشتند را در نزدیک مرز مشترک دو کشور متوقف کرد.

ممانعت پاکستان از نزدیک شدن معترضین خشمگین به مرزهای هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، دولت پاکستان هزاران معترض خشمگین را که راهی مرز هند بودند در 6 کیلومتری خط کنترل (مرز مشترک هند و پاکستان) متوقف کرد.

اسلام آباد ضمن مسدود کردن جهت حرکت این افراد با کانتینر و ادوات سنگین هزاران نیروی نظامی را برای کنترل آنها در منطقه مستقر کرد.

از سوی دیگر پاکستانی ها و کشمیری هایی که به قصد حمایت از مردم کشمیر اشغالی قصد ورود به خاک هند را داشتند پس از متوقف شدن توسط دولت پاکستان دست به اعتراض و سردادن شعار علیه دولت هند زدند.

آنها خواهان لغو فوری حکومت نظامی در کشمیر و آزادی مردم از حبس خانگی هستند و قصد داشتند برای دست یافتن به این هدف وارد خاک هند شوند.

این در حالی است که افراد متوقف شده از ادامه کوشش خود برای ورود به خاک هند خبرداده و اعلام کردند: به زودی کوشش تازه ای را برای شکستن موانع پیش رو شروع خواهند کرد.

عمران خان در این خصوص تصریح نموده بود: ورود به خاک هند بهانه های لازم را برای دهلی نو فراهم خواهد نمود تا معضل کشمیر را به سود خود به انتها برساند.

لازم به ذکر است هند از 64 روز پیش با حبس کردن مردم کشمیر در خانه هایشان شرایط بسیاری بدی را در این منطقه به وجود آورده است.

در حال حاضر کشمیری ها به اینترنت و سیگنال موبایل نیز دسترسی ندارند و طی این مدت حدود 5 هزار کشمیری توسط هند بازداشت شده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 453

به "ممانعت پاکستان از نزدیک شدن معترضین خشمگین به مرزهای هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممانعت پاکستان از نزدیک شدن معترضین خشمگین به مرزهای هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید