اظهار نظر دبیر کل سازمان همکاری شانگهای درباره عضویت ایران

به گزارش مجله استخدام جدید، دبیر کل سازمان همکاری شانگهای تاکید نمود: عضویت ایران در این سازمان محتوای کاربردی جدیدی به زمینه های مختلف همکاری اعضای این سازمان با یکدیگر خواهد داد و افق های گسترده ای را خواهد گشود.

اظهار نظر دبیر کل سازمان همکاری شانگهای درباره عضویت ایران

به گزارش خبرنگاران، ژانگ مینگ، دبیر کل سازمان همکاری شانگهای گفت: عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای منجر به پرکردن تعاملات با محتوای کاربردی تازه و گگرددن افق های گسترده خواهد شد.

ژانگ مینگ اضافه کرد: مطمئن هستم که عضویت کامل ایران به همکاری در چارچوب سازمان همکاری شانگهای محتوای کاربردی تازهی در زمینه های مختلف خواهد داد و افق های گسترده ای را باز خواهد نمود.

وی کوشش های ایران در راستای اجرای رویه های داخلی مربوط به عضویت در سازمان را بسیار عالی ارزیابی و از مشارکت سازنده و موثر این کشور در دستور کار سازمان حمایت کرد.

ژانگ مینگ اعلام کرد: توسعه سازمان همکاری شانگهای نشان می دهد که اصولی که از آن حمایت می نماید، به ویژه مفهوم ارزش های روح شانگهای (اصطلاحی که برای اصول این سازمان به کار گرفته می گردد) به وسیله جامعه بین المللی به طور فزاینده ای به رسمیت شناخته شده و به طور گسترده پذیرفته شده است.

وی اضافه کرد: با تداوم بزرگ شدن توپ دوستان، فلسفه همکاری و الگوی توسعه سازمان همکاری شانگهای کشورهای غیرحاضر در آن را نیز جذب می نماید، بنابراین توسعه سازمان همکاری شانگهای یک روند طبیعی و نه یک آرزوست.

ژانگ مینگ تاکید نمود که سازمان همکاری شانگهای یک سازمان باز است و هر کشوری که با روح شانگهای همبستگی داشته باشد و منشور سازمان همکاری شانگهای را رعایت کند، می تواند به آن بپیوندد و عضوی از خانواده شانگهای گردد.

نشست سران سازمان همکاری شانگهای به ریاست هند قرار است به صورت مجازی امروز سیزدهم تیر ماه 1402 برگزار گردد.

در حال حاضر کشورهای چین، روسیه، هند، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، پاکستان و ازبکستان اعضای سازمان همکاری شانگهای هستند و قرار است عضویت رسمی ایران در این نشست مجازی در دهلی نو اعلام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2311

به "اظهار نظر دبیر کل سازمان همکاری شانگهای درباره عضویت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر دبیر کل سازمان همکاری شانگهای درباره عضویت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید