موفقیت ایران در جام جهانی تحسین برانگیز است، دیدار ایران و ایتالیا را از رده پایه شروع می کنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: دیدارهای فوتبال میان دو کشور را از رده نوجوانان و جوانان شروع خواهیم کرد.

موفقیت ایران در جام جهانی تحسین برانگیز است، دیدار ایران و ایتالیا را از رده پایه شروع می کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارلو تاوه کیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا که شنبه شب به همراه مشاور ارشدش وارد تهران شد، درباره علت حضورش در ایران گفت: برای پیشرفت بسیار زیاد در روابط فوتبال ایتالیا و ایران به اینجا آمدم. تیم ایران در قاره آسیا رده اول رنکینگ را دارد و در آسیا هم از اهمیت و صندلی ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: باید فرهنگ و ویژگی های ملل مختلف و آداب و رسوم آنان را بهتر بشناسیم و روابط خود را گسترش دهیم.

تاوکیو درباره برنامه های پیش رو که قرار است درباره آنها بحث گردد اعلام کرد: طبق اولویت های خود قدم به قدم پیش خواهیم رفت و سعی می کنیم تا بسیار سریع و با حداقل زمان همه کارها را عملی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تاکید نمود: بازی های ایران در جام جهانی را دیدم. این تیم فوق العاده خوب بود و حتی تیم ایتالیا تا این اندازه عالی نبود که تیم ایران نمایش خوبی داشت.

وی اضافه کرد: برای این نتایج خوب به فوتبال ایران تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم.

تاوکیو درباره اینکه حضورش تا چه اندازه به فوتبال ایتالیا یاری خواهد نمود، یادآور شد: من پس از جام جهانی کار را برعهده گرفتم و مربی تیم را هم تغییر دادیم که بعد از آن تیم ملی ما از 4 بازی 4 پیروزی کسب نموده است و اکنون باشگاه های ایتالیا هم شرایط بهتری پیدا کردند و هزینه های خود را تنظیم می نمایند.

وی ادامه داد: ما می خواهیم این مساله را همگام با فیفا پیش ببریم که همه باشگاه ها هزینه های خود را به گونه ای تنظیم نمایند که در یک سطح باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره دیدار تیم ملی ایران و ایتالیا در رده بزرگسالان تاکید نمود: 100 درصد این کار را انجام می دهیم. دو کشور ایران و ایتالیا برخواسته از تمدنی هستند که هزاران سال عمر دارد و یک فرهنگ بسیار نزدیک است. من درباره تاریخ ایران خوانده ام و از اینکه در ایران هستم خوشحالم.

تاوکیو ادامه داد: ما دیدارهای فوتبال میان دو کشور را از رده نوجوانان و جوانان شروع خواهیم کرد.

وی درباره اینکه قرار است چه زمانی برنامه های دو طرف به نتیجه برسد اعلام کرد: اجازه دهید چرا که ما از فردا با هم تازه می خواهیم این درخت را بارور کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره اینکه آیا برنامه های استعدادیابی در فوتبال ایران هم از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام خواهد شد، توضیح داد: پروژه اصلی ما در همین ارتباط است چرا که آموزشگاه فوتبال ایتالیا بالای 60 سال سابقه دارد و ما به دنبال آن هستیم تا با همکاری این آموزشگاه این رشد را ایجاد کنیم.

تاوکیو ادامه داد: غیر از مساله فوتبال ما به دنبال یک همکاری احساسی و از ته دل هستیم.

وی درباره اینکه کدام یک از بازیکنان فوتبال ایران را می شناسد، اعلام کرد: من بازی های خوب ایران در جام جهانی برزیل را دیدم بویژه تیم ایران در بازی با آرژانتین بسیار دیدنی و فوق العاده بازی کرد و به خاطر آن نمایش بسیار عالی به تیم ملی ایران تبریک می گویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 445

به "موفقیت ایران در جام جهانی تحسین برانگیز است، دیدار ایران و ایتالیا را از رده پایه شروع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت ایران در جام جهانی تحسین برانگیز است، دیدار ایران و ایتالیا را از رده پایه شروع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید