میزبانی از مسابقات بین المللی سوارکاری در دستور کار سرزمین ایرانیان زرندیه

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/مرکزی مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان زرندیه گفت: در سال های آینده میزبان مسابقات بین المللی پرش، درساژ، اسب دوانی و استقامت خواهیم بود.

میزبانی از مسابقات بین المللی سوارکاری در دستور کار سرزمین ایرانیان زرندیه

مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان امروز آدینه 22 اسفندماه در حاشیه شروع بکار آزمایشی این مجموعه سوارکاری اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت 28 هکتار در شهرک توریستی تفریحی سرزمین ایرانیان واقع شده و از سال 1387 مطالعه و طراحی آن صورت گرفته است.

غزاله منتظم اضافه کرد: در 24 آذرماه 1397 مراسم کلنگ زنی باشگاه توسط ریاست فدراسیون سوارکاری و سرمربی تیم و سوارکاران تیم بارادرساژ انجام شد و در سال 1398 هیات سوارکاری منطقه ویژه مالی ایرانیان هم به رسمیت شناخته و تشکیل شد و امروز پس از 26 ماه با ساخت اولین اصطبل و مانژهای سرپوشیده و آموزشی و درساژ و پرش در آستانه بهره برداری فاز اول قرار گرفته است.

وی در ادامه به مراحل تکمیل و اعلام برنامه های آینده اشاره نمود و اضافه کرد: در سال 1400 ساخت فاز دوم این مجموعه شروع خواهد شد و در سال های آینده میزبان مسابقات بین المللی پرش، درساژ، اسب دوانی و استقامت خواهیم بود.

در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه سیاحان(سرزمین ایرانیان) نیز گفت: امروز بهره برداری این مجموعه با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان انجام می گردد. در نیمه اول سال 1400 بهره برداری رسمی مجموعه انجام و افتتاح رسمی مجموعه سوارکاری اتفاق خواهد افتاد.

علیرضا جوادی اضافه کرد: هدف بعدی افتتاح پروژه مجموعه کورس اسب دوانی در ایران است که تا سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1603

به "میزبانی از مسابقات بین المللی سوارکاری در دستور کار سرزمین ایرانیان زرندیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی از مسابقات بین المللی سوارکاری در دستور کار سرزمین ایرانیان زرندیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید