نوازی: رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند تیم را راهنمایی و تمرینات را طراحی کند، هدف ما قهرمانی در لیگ است

به گزارش مجله استخدام جدید، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد یکی از مهمترین اهداف این تیم در فصل جاری را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.

نوازی: رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند تیم را راهنمایی و تمرینات را طراحی کند، هدف ما قهرمانی در لیگ است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال شهر خودروی مشهد مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: در ابتدا درگذشت محمود یاوری را به جامعه ورزش کشور تسلیت می گویم. فردا ملاقات سختی مقابل پیکان داریم، تیمی که نسبت به شهر خودرو سال های بیشتری است که در لیگ برتر فعالیت می نماید. پیکان از مربی خوبی به نام مهدی تارتار برخوردار است. شرایط شهر خودرو هم با توجه به دریافت سه امتیاز هفته گذشته عالی بوده است و مسئله ای نداریم. در طول هفته خوب تمرین نموده ایم و برای این بازی آماده هستیم. امیدوارم مسئله ای از نظر فوتبالی اتفاق نیفتد و برنده بازی شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه توضیح داد: بعد از برد هفته اول، استارت خوبی زدیم و شرایط تیم رفته رفته بهتر شده است و بازیکنان نسبت به تعهدشان به استان خراسان رضوی قصد دارند عملکردشان طوری باشد که شرمسار مردم نشوند. هدف ما قهرمانی در لیگ است و تا جایی که به ما فرصت بدهند، قصد داریم ایجاد انگیزه نموده و با روحیه خوب در لیگ شرکت کنیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره جوانگرایی تیم ها برای انتخاب مربیان جوان در لیگ برتر گفت: این موضوع حسن نیت مالک باشگاه یعنی فرهاد حمیداوی بوده که به نیروی جوان اعتماد نموده است. رحمتی سردمدار گروه بوده و تصمیم گیرنده است. ما هم در کنار او یاری می کنیم. ان شاء الله بتوانیم چیزی را که لیاقت مردم است، پیاده کنیم.

نوازی راجع به اینکه او به عنوان سرمربی شهر خودرو معرفی شده است، یادآور شد: رحمتی با وجود اینکه مدرک ندارد، آنقدر تجربه دارد که بتواند تیم را راهنمایی و تمرینات را طراحی کند. نه فقط رحمتی، خیلی های دیگر مثل رحمتی کار نموده اند. ما اینجا به جای رحمتی صحبت نموده و از خودمان صحبت نمی کنیم. شاید رحمتی در دنیای مجازی و رسانه ها سرپرست باشد، اما برای ما سرمربی است. هیچ فرقی نمی نماید و مهم یاری کردن است.

وی در خصوص اینکه تقابل فردا به نوعی ملاقات مربیان قرمز و آبی محسوب می گردد، گفت: این سؤال حاشیه ای است. این لوگویی که روی پیراهن ماست، نشان دهنده عملکرد و قراردادمان است. فرقی نمی نماید، قرمز باشد یا آبی و سبز. در فوتبال حرفه ای این چیزها فرقی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1345

به "نوازی: رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند تیم را راهنمایی و تمرینات را طراحی کند، هدف ما قهرمانی در لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند تیم را راهنمایی و تمرینات را طراحی کند، هدف ما قهرمانی در لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید