هیچ جاده ای در سرانجام هفته یک طرفه نمی گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، رییس پلیس راهور نیروی انتظامی (ناجا) گفت که در روزهای پایانی هفته جاری هیچ جاده ای یکطرفه نخواهد شد.

هیچ جاده ای در سرانجام هفته یک طرفه نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - پردیس در شرق استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در انتها این هفته تعطیلات (رسمی) نوروزی به انتها می رسد؛ لذا هموطنانی که در این روزها قصد بازگشت به محل کار خود در استان های مبداء را دارند، باید آمادگی لازم برای مواجهه با ترافیک های غیرمعمول و صرف زمان زیاد در زمان بازگشت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه توصیه می گردد شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند، گفت: اگر شهروندان به سفر هم رفته اند ضروری است زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند.

هادیانفر با اشاره به تهمیدات ترافیکی پلیس در سال های قبل از شیوع کرونا در کشور گفت: در سالیان گذشته که کشور با همه گیری ویروس منحوس کرونا درگیر نبود و تعداد قابل توجهی از هموطنان در طول تعطیلات همزمان، یا با انتها تعطیلات به استانهای مبدا بازمی گشتند و پلیس راهور نیز برای تسهیل تردد و راهنمایی ترافیک در بعضی محورهای کشور اقدام به یک طرفه کردن موقت این معابر می کرد؛ اما با توجه به اینکه سال جاری بر پرهیز از سفر و لزوم تردد ناوگان باری و امدادی در جاده ها تاکید وجود دارد، هیچ جاده ای در انتها اولین هفته از سال 1400 یکطرفه نخواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید نمود: بنابراین هیچ محوری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور یک طرفه نخواهد شد و ضروری است شهروندان زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند.

هادیانفر اضافه نمود: همچنین با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در کشور در انتها هفته ، احتیاج است هموطنان عزیز آمادگی و برنامه ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1593

به "هیچ جاده ای در سرانجام هفته یک طرفه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ جاده ای در سرانجام هفته یک طرفه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید