ورودی های مشهد، همزمان با نوروز زیبا می شوند

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون شهردار مشهد گفت: محورهای ورودی مشهدالرضا، در بهار 1401 زیبا سازی می شوند.

ورودی های مشهد، همزمان با نوروز زیبا می شوند

به گزارش خبرنگاران از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری منطقه 10 شهرداری مشهد، در حاشیه بازدید از پروژه های فضای سبز مشهد گفت: زیباسازی محور های ورودی مشهدالرضا، در بهار 1401، تدارک 15 رویداد و المان تعاملی برای نوروز در منطقه 10 می باشد.

معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد،گفت: با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه با نوروز 1401، ویژه برنامه های گسترده ای برای زیباسازی مشهد الرضا در نظر گرفته شده است که که یکی از مهمترین آن ها زیباسازی ورودی های مشهد است تا زائران با ورود به حریم شهر مشهد، حضور در مرکز معنوی ایران اسلامی و مضجع نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را احساس نمایند.

وی گفت: علاوه بر زیباسازی محور های ورودی شهر، برنامه های جامعی به تفکیک منطقه ها 13 گانه شهرداری مشهد تدارک دیده شده است که در این میان علاوه بر اقدامات گسترده در زمینه استقبال از بهار در منطقه 10، 15 رویداد و المان تعاملی، نیز در این منطقه اجرا خواهد شد.

یعقوبی گفت: در این بازدید مقرر شد علاوه بر اقدامات برنامه ریزی شده برای بهار 1401، اولویت های دیگری نیز به صورت ویژه پیگیری و اجرا گردد که از آن جمله می توان به تکمیل شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، تجهیز بوستان های منطقه به تجهیزات و تسهیلات ویژه توانیابان، احداث فضا های اختصاصی بانوان و خانواده محور شدن بوستان ها اشاره نمود.

/س.ع.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1996

به "ورودی های مشهد، همزمان با نوروز زیبا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی های مشهد، همزمان با نوروز زیبا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید