پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان؛ طفلکی! ، حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ ادعاهای سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان را داد.

پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان؛ طفلکی! ، حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!

به گزارش خبرنگاران رضا درویش با تقدیم برد پرگل پرسپولیس به طرفدارانی که در استادیوم حضور داشتند و آنها که نتوانستند به آزادی بیایند گفت: بازیکنان ما مصمم بودند با تمام وجود از حق پرسپولیس دفاع نمایند. خوشبختانه بازیکن و مربی گل گهر به پرسپولیس وابستگی نداشتند که این نتیجه محل بحث بعضی از تیم های رقیب پرسپولیس باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر روز گذشته ژوزه مورایس نسبت به عملکرد مجتبی حسینی و مازیار زارع شرح داد: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می دهند، مورایس نیز حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر و جوابگوی درخواست های آنها نباشد، شاید برای فصل آینده اش مشکل ایجاد گردد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: شما دیدید امروز همان مربی ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را کمک می نماید.

رضا درویش در خصوص حذف این تیم از آسیا هم گفت: باید از افرادی که چنین حرف هایی می زنند بپرسید. به طرفداران می گویم تمام مدارکی که باید، بارگذاری کردیم، هیچ مسئله ای در بارگذاری مدارک مالی و غیرمالی وجود نداشت. امیدواریم بتوانیم بر نیروهای داخل و بیرون از زمین که مشکلاتی برای ما درست می نمایند پیروز شویم.

وی در انتها گفت: باید به جای اینکه سعی کنیم در کار پرسپولیس بگذاریم و اسناد درستی را به AFC بفرستیم، همیت ایرانی را به کار بگیریم. بیشتر شائبه هایی که به وجود می آورند برای ایجاد یک فضای مسموم است، اما پرسپولیس با تمام قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2288

به "پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان؛ طفلکی! ، حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان؛ طفلکی! ، حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید