پروازها در راستا ایران - امارات عادی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، فارس نوشت: سفارت ایران در ابوظبی به نقل از وزارت خارجه امارات عربی متحده خاطرنشان کرد که تشریفات انجام پروازها در جهت ایران - امارات به روال عادی بازگشته است.

پروازها در راستا ایران - امارات عادی شد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی در اطلاعیه ای اظهار داشت که پس از درخواست و پیگیری های این سفارتخانه مبنی بر صدور مجوز پرواز مسافران از مبداء ایران، مجوز انجام پرواز فلای دبی از ایران به امارات (لار به دبی) صادر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: وزارت خارجه امارات عربی متحده اعلام نموده که تشریفات انجام پروازها در جهت ایران - امارات به روال عادی بازگشته و شرکت های هواپیمایی می توانند درخواست های خود را مستقیما با هواپیمایی کشوری امارات مطرح و مجوز دریافت نمایند.

به گزارش فارس، این سفارتخانه پیش از این هم اطلاعیه وزارت خارجه و همکاری های بین المللی دولت امارات عربی متحده در مورد شرایط و اقدامات لازم برای بازگشت افراد مقیم خارج از کشور در شرایط کنونی و شیوع کرونا را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: افراد مقیم خارج از کشور که واجد شرایط بازگشت به کشور امارات هستند با مراجعه به سایت الکترونیکی: https://smartservices.ica.gov.ae/echannels/web/client/default.html#/login

در یکی از مراکز پزشکی معتبر از سوی مقامات اماراتی که در سایت فوق الذکر آمده است ، آزمایش تست کرونا انجام دهند. انجام این تست جهت ورود به کشور الزامی است. البته ممکن است در صورت لزوم، مقامات پزشکی مجددا از مسافران نمونه برداری نمایند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1129

به "پروازها در راستا ایران - امارات عادی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازها در راستا ایران - امارات عادی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید