پیراهن های هوشمند 3 دلاری با قابلیت تغییر رنگ

به گزارش مجله استخدام جدید، یک شرکت تجاری پیراهن های هوشمند به قیمت تنها 3 دلار تولید کرده که خریداران با استفاده از یک برنامه تلفن همراه می توانند رنگ آنها را مرتبا تغییر دهند.

پیراهن های هوشمند 3 دلاری با قابلیت تغییر رنگ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، یک شرکت تجاری پیراهن های هوشمند به قیمت تنها 3 دلار تولید کرده که خریداران با استفاده از یک برنامه تلفن همراه می توانند رنگ آنها را مرتبا تغییر دهند.

شرکت اسنپ دیل پیش فروش پیراهن های مذکور را آغاز کرده است. خریداران می توانند هر 30 ثانیه یک بار رنگ پیراهن های مذکور را بدون مشکل خاصی تغییر دهند و با ظاهری جدید در میان دیگران ظاهر شوند.

در واقع این فناوری به افراد امکان می دهد به جای پرداخت مبالغ بیشتر برای خرید چندین پیراهن با رنگ های مختلف تنها 3 دلار برای خرید یک پیراهن پرداخت کنند که رنگش هر بار تغییر می کند. پیراهن یادشده سبک، ارزان قیمت، راحت و شکیل است و به راحتی می توان آن را با استفاده از ماشین لباسشویی شست.

شرکت سازنده فناوری مورد استفاده برای تولید پیراهن های مذکور را فاش نکرده و تنها به این نکته اشاره کرده که نخ های خاصی در آن مورد استفاده قرار گرفته که دارای لایه های اضافی با رنگ های مختلف و قابل تغییر هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 163

به "پیراهن های هوشمند 3 دلاری با قابلیت تغییر رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن های هوشمند 3 دلاری با قابلیت تغییر رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید