کسب مدال برنز مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی ICPC

به گزارش مجله استخدام جدید، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی ICPC پیروز به کسب مدال برنز شدند و با قرارگیری در صدر تیم های غرب آسیا، عنوان قهرمانی منطقه را به خود اختصاص دادند.

کسب مدال برنز مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی ICPC

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف ،دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات دنیای برنامه نویسی دانشجویی ICPC پیروز به کسب مدال برنز شدند و با قرارگیری در صدر تیم های غرب آسیا، عنوان قهرمانی منطقه را به خود اختصاص دادند.

تیم دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف متشکل از محمدمهدی شکری، سیدپارسا میرطاهری و علی بهجتی، پس از 18 سال پیروز شدند در مسابقات دنیای ICPC، رتبه 9 و مدال برنز اول این مسابقات را کسب نمایند.

مسابقات دنیای برنامه نویسی دانشجویی ICPC معتبرترین مسابقه برنامه نویسی در سطح دنیا و به عنوان المپیک برنامه نویسان شناخته می گردد. مرحله نهایی مسابقه دنیای سال جاری طی روزهای 11 تا 16 فروردین 1398 در کشور پرتغال برگزار گردید و 135 تیم برتر دنیا پس از طی رقابت های منطقه ای از بین بیش از 17 هزار تیم از 3200 دانشگاه مختلف به این مسابقه راه پیدا نموده بودند.

در مرحله نهایی این مسابقات، تیم دانشگاه صنعتی شریف پیروز شد با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمندی همچون دانشگاه های پرینستون، هاروارد، آکسفورد، سن پترزبورگ، استنفورد و CMU به جمع ده تیم برتر مسابقه بپیوندد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

لازم به ذکر است حمید ضرابی زاده عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر به عنوان سرپرست و مربی تیم و امیرکیوان محتشمی از اعضای تیم سال گذشته به عنوان مربی دوم، این تیم را همراهی نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 164

به "کسب مدال برنز مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی ICPC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال برنز مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی ICPC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید