گرفتار شدن منچسترسیتی در میلان در دیداری پرحادثه، پیروزی پر گل رئال و تاتنهام در شب شکست اتلتیکو

به گزارش مجله استخدام جدید، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری شش دیدار همزمان به انتها رسید.

گرفتار شدن منچسترسیتی در میلان در دیداری پرحادثه، پیروزی پر گل رئال و تاتنهام در شب شکست اتلتیکو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری شش دیدار همزمان به خاتمه رسید.

در گروه A رئال مادرید میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که با شش گل حریف را در هم کوبید. رودریگو در این بازی هت تریک کرد و سه بار دروازه حریف رو در دقایق چهار، هفت و 93 باز کرد. دیگر گل های کهکشانی ها را، راموس (پنالتی) در دقیقه 14 و کریم بنزما در دقایق 45 و 81 زدند.

در دیگر بازی این گروه، پاری سن ژرمن با یک گل مهمانش کلوب بروژ بلژیک را شکست داد. مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاریسی ها تک گل این تیم را در دقیقه 22 به ثمر رساند. ضمن آنکه مهمان یک پنالتی در دقیقه 7 از دست داد.

در جدول گروه نخست، پاری سن ژرمن با 12 امتیاز صعودش را به دور بعدی قطعی کرد و رئال مادرید با هفت امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

در گروه B، تاتنهام با چهار گل میزبانش ستاره سرح بلگراد را مغلوب کرد. جیوانی لوسلسو زننده نخستین گل این دیدار در دقیقه 34 بود که به شکلی بسیار عجیب و جالب این گل زده شد. سون هیونگ مین در دقایق 57 و 61 و کریستین اریکسن در دقیقه 85 دیگر گل ها را برای تیم تحت راهنمایی پوچتینو زدند.

در جدول این گروه تاتنهام هفت امتیازی شد و پشت سر بایرن مونیخ 12 امتیازی که ساعتی قبل پیروز شد المپیاکوس را شکست دهد جای گرفت.

در گروه C، آتالانتا در استادیوم سن سیروی شهر میلان میزبان منچسترسیتی بود که به تساوی یک بر یک دست یافت و نخستین امتیاز تاریخش را در لیگ قهرمانان کسب کرد. رحیم استرلینگ در دقیقه هفت سیتیزن ها را پیش انداخت، اما پاسالیچ در دقیقه 49 بازی را مساوی کرد. این بازی حاشیه هایی هم داشت که یکی از آن ها از دست رفتن پنالتی سیتی در دقیقه 43 توسط گابریل ژسوس بود که ضربه اش را به بیرون زد و دیگری اخراج کلودیو براوو دروازه دوم منچسترسیتی بود. براوو در نیمه دوم به جای ادرسون دروازه نخست سیتی که مصدوم شده بود به بازی آمد، اما در دقیقه 81 با خطا روی بازیکن آتالانتا کارت قرمز مستقیم گرفت و اخراج شد. گواردیولا که دیگر دروازه بان ذخیره نداشت، مجبور شد کایل واکر مدافع تیمش را به زمین بفرستد تا در چارچوب دروازه سیتی در دقایق خاتمهی بازی کند. نکته جالب این مسابقه این بود که واکر در دقایق حضورش در درون دروازه منچستر، یک توپ را مهار کرد در حالی که دو دروازه بان این تیم که در این بازی به میدان رفتند، هیچ توپی مهار نکردند.

دیگر مسابقه این گروه بین دیناموزاگرب کرواسی و شاختاردونتسک اوکراین برگزار گردید که این مسابقه با تساوی سه بر سه به خاتمه رسید. هر دو تیم در این مسابقه یک اخراجی دادند.

در جدول گروه سوم، منچسترسیتی با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم های شاختار و دینامو زاگرب با پنج امتیاز در رتبه های بعدی جای دارند. آتالانتای یک امتیازی هم در قعر جدول است، اما هنوز شانس صعود دارد.

در نهایت در گروه D، اتلتیکو مادرید در آلمان مقابل میزبانش بایرلورکوزن با نتیجه دو بر یک باخت. توماس پارتی (گل به خودی) و کوین وولند برای لوزکورن گل زدند و آلوارو موراتا در دقیقه 94 توانست فقط یکی از گل ها را مقابل میزبانی که از دقیقه 84 با اخراج ندیم امیری 10 نفره شده بود، جبران کند.

شاگردان سیمئونه با این شکست هفت امتیازی ماندند تا از رقابت بر سر صدرنشینی با یوونتوس 10 امتیازی که ساعتی قبل پیروز شد لوکوموتیو مسکو را شکست دهد، جا بماند. لورکوزن هم با این برد سه امتیازی شد و بالاتر از لوکوموتیو سه امتیازی در جدول در رتبه سوم قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 452

به "گرفتار شدن منچسترسیتی در میلان در دیداری پرحادثه، پیروزی پر گل رئال و تاتنهام در شب شکست اتلتیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن منچسترسیتی در میلان در دیداری پرحادثه، پیروزی پر گل رئال و تاتنهام در شب شکست اتلتیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید