15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/کرمان رییس اداره برق شهرستان بم گفت: 15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد.

15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد

صدیقی 28 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو در منطقه دشت دریجان از توابع شهرستان بم واگذار شد.

وی اعتبار این سامانه ها را یک میلیارد و 330 میلیون ریال عنوان نمود و اضافه کرد: این سامانه ها از محل اعتبارات داخلی شرکت نیروی برق تامین شده و هرکدام از این سامانه ها قابلیت فراوری 100 وات برق را دارند که روشنایی حداقل چهار لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی تلفن همراه را تامین خواهد نمود .

صدیقی توضیح داد: سامانه های خورشیدی به عشایر منطقه ها دشت دریجان، اناران و گوک به وسیله شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان واگذار شده است.

وی اعلام کرد : عمده قیمت این پنل ها به وسیله شرکت توزیع برق جنوب تامین و تنها 10 درصد قیمت تمام شده پنل ها از سوی عشایر پرداخت شده است.

رییس اداره برق بم گفت: یکی از اولویت ها برای جامعه عشایر، تأمین و توسعه پنل های خورشیدی است و ایجاد و استقرار پنل های خورشیدی در بین عشایر یاری شایانی در خدمات رسانی به این قشر می نماید.

وی یادآور شد: این مزیت به مصرف نماینده یاری می نماید تا بدون احتیاج به متخصص، به راحتی خود بتواند این سیستم خورشیدی را نصب و از آن استفاده کند.

صدیقی اضافه کرد: این پنل ها می توانند انرژی خورشید را دریافت و آن را به الکتریسیته تبدیل نمایند که برای مصرف های تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1901

به "15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید