واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس های تصویری مجذوب کننده در انتظار کاربران!

به گزارش مجله استخدام جدید، واتساپ با افزودن فیلترها و پس زمینه های نو سعی دارد فضای تماس های ویدیویی را روی پلتفرم پیغام رسان خود مجذوب کننده تر کند.

واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس های تصویری مجذوب کننده در انتظار کاربران!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش زومیت، واتساپ با انتشار به روزرسانی، فیلترها و پس زمینه های نوی را برای استفاده در تماس های تصویری معرفی کرد. در ادامه با نحوه عملکرد این افکت های نو آشنا می شویم.

طبق گفته واتساپ، فیلترهای نو این پلتفرم با افزودن احساسات شخصی به تماس های ویدیویی، باعث افزایش مجذوب کنندهیت این نوع تماس ها می شوند. علاوه بر این کاربران می توانند با فعال کردن پس زمینه های نو، هنگام برقرای تماس های ویدیویی واتساپ محیط اطراف خود را از دید سایرین پنهان نمایند.

واتساپ می گوید: فیلترها برای یاری به ایجاد فضایی سرگرم نماینده تر طراحی شده اند و اینکار را ازطریق افزودن رنگ های پویا و ایجاد حس هنری تر برای ویدیوها انجام می دهند. با پس زمینه ها می توانید محیط اطراف خود را خصوصی نگه دارید و به جای آن خودتان را در کافی شاپی دنج یا اتاق نشیمن راحت نشان دهید.

با 20 گزینه مختلف برای افکت های تماس تصویری واتساپ و ترکیب آن ها می توانید حالت های ظاهری منحصربه فردی ایجاد کنید. فیلترها شامل گزینه هایی مانند گرم، سرد، سیاه و سفید، نوردهی، رویایی، نور منشور، نمای چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه مات و دو رنگ می شوند. پس زمینه ها نیز شامل حالت های محو، اتاق نشیمن، دفتر کار، کافه، سنگ ریزه، غذا، ساحل، غروب، جشن و جنگل می شوند.

به روزرسانی نو واتساپ علاوه بر افزودن فیلترها و پس زمینه های مجذوب کننده در تماس های تصویری، امکان تنظیم نور و روشنایی محیطی که در دوربین نشان داده می گردد را ارائه می دهد. کاربران می توانند در طول تماس ویدیویی با ضربه زدن روی نماد نوی که در گوشه بالا سمت راست صفحه واقع شده است، به صورت انفرادی یا گروهی به افکت های نو دسترسی پیدا نمایند.

واتساپ چندهفته قبل، از بهبودهایی در قابلیت کانال ها (Channels) اطلاع داد. اکنون کاربران می توانند با آپدیت نو، کانال های نو را براساس دسته های مختلف مثل افراد، سازمان ها، سبک زندگی، ورزش، تفریح، کسب وکار و اخبار و اطلاعات پیدا نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2372

به "واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس های تصویری مجذوب کننده در انتظار کاربران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس های تصویری مجذوب کننده در انتظار کاربران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید