4 انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در جابجایی تابستانی

به گزارش مجله استخدام جدید، منچستریونایتد در جابجایی تابستانی چند بازیکن جدید جذب خواهد نمود و در این میان احتمال جذب 4 بازیکن بیش از بقیه است.

4 انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در جابجایی تابستانی

به گزارش ، تیم فوتبال منچستر یونایتد با جذب بازیکنانی همچون هری مگوایر و برونو فرناندز فرایند بازسازی خود را که از مدت ها پیش درباره آن صحبت می شد، شروع نموده است.

با وجود این که جذب این بازیکنان هزینه زیادی روی دست مسئولان باشگاه منچستریونایتد گذاشت، اما مگوایر و فرناندز وزنه های سنگینی برای این باشگاه محسوب می شوند و تیمی مانند منچستر یونایتد که در سال های اخیر نتایج ضعیفی کسب نموده، در ادامه کار احتیاج به سرمایه گذاری بیشتری برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی دارد.

برای برطرف نقاط ضعف شیاطین سرخ در فصل آینده و ساختن تیمی که طرفداران انتظار آن را دارند، مسئولان باشگاه همچنان باید هزینه های سرسام آوری صرف جذب بازیکن نمایند. در این میان بازیکنانی مانند کالیدو کولیبالی، جیمز مدیسون، جیدون سانچو و ارلینگ هالند اصلی ترین گزینه های انتقال به اولدترافورد هستند.

کالیدو کولیبالی

چند سالی است که بحث پیوستن کولیبالی به یکی از تیم های لیگ فزونی وجود دارد، اما هر سال این انتقال منتفی می گردد. با این وجود شاید بتوان گفت با مشکلاتی که کولیبالی در ناپولی دارد، این فصل آخرین حضور او در این تیم ایتالیایی است.

کولیبالی در تابستان 29 ساله خواهد شد، اما عملکرد این مدافع میانی اهل مراکش در قلب دفاعی ناپولی بسیار خوب بوده است و زوج او و مگوایر می تواند برای هر مهاجمی ترسناک باشد.

جیمز مدیسون

پس از نمایش چشمگیر جیمز مدیسون در ترکیب لستر سیتی، این بازیکن مورد توجه تیم های بزرگ لیگ انگلیس قرار گرفته است. جیمز مدیسون که سابقه بازی برای تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه دارد، در رقابت های فصل گذشته 7 گل زد و 7 پاس گل داد. مدیسون در رقابت های این فصل هم پرفروغ ظاهر شد و پیروز شد علاوه بر دادن 3 پاس گل، 6 بار دروازه حریفان را باز کند.

این بازیکن 23 ساله همچنان جای پیشرفت دارد، اما حضور او در ترکیب منچستر یونایتد، می تواند به افزایش خلاقیت و موقعیت سازی بیشتر این تیم یاری زیادی کند.

جیدون سانچو

مهاجم جوان تیم ملی انگلیس که هنوز 20 سال هم ندارد، به یکی از بزرگ ترین مهاجمان بوندسلیگا تبدیل شده است. هفته گذشته سانچو پیروز شد بیست و پنجمین گلش را برای دورتموند به ثمر برساند تا جوان ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا باشد که به رکورد 25 گل زده در این لیگ می رسد و نشان دهد که برای بازی در ترکیب ثابت 3 شیر ها در رقابت های یورو 2020 کاملا آماده است.

انتقال سانچو به منچستر یونایتد می تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد، اما همانطور که این مهاجم جوان چند سال پیش با جدایی از منچستر سیتی به دورتموند پیوست، این امکان وجود دارد او در تنابستان امسال راهی اولترافورد گردد.

سانچو می تواند برای منچستر یونایتد بازی های بسیار خوبی انجام دهد، اما سوال اصلی این است که در صورت غیبت منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، آیا برای این مهاجم انگیزه کافی وجود خواهد داشت.

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند در ژانویه به دورتموند پیوست و در 3 دیداری که برای زنبور ها به میدان رفت، 7 گل وارد دروازه حریفان کرد. مسلما با نمایش خوب هالند در دورتموند، باشگاه آلمانی برای انتقال این بازیکن مبلغ بالایی درخواست خواهد نمود.

دورتموند با مبلغ 22.5 میلیون یورو ارلینگ هالند را جذب کرد، اما اگر باشگاه آلمانی با جدایی ستاره نروژی خود در تابستان موافقت کند، امکان فروش این بازیکن با 3 برابر این مبلغ وجود دارد.

با این حال ممکن است با وجود مهاجمانی مانند گرین وود، راشفورد و مارسیال، مسئولان باشگاه منچستر یونایتد و کادرفنی آن از جذب یک مهاجم جدید منصرف شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 840

به "4 انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در جابجایی تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در جابجایی تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید