50 مدل مبل تک نفره فانتزی با طراحی بسیار زیبا و لوکس

به گزارش مجله استخدام جدید، مبل تک نفره فانتزی از جمله وسایلی است که تا وقتی از آنها استفاده نکرده باشیم، به ارزش واقعی آنها پی نمی بریم. بخاطر راحتی و زیبایی، این مبل ها را می گردد در هر جایی از خانه یا حتی در دکوراسیون ادارجات و دفترکار نیز استفاده کرد.

50 مدل مبل تک نفره فانتزی با طراحی بسیار زیبا و لوکس

خوشبختانه طرح های امروزی مبل های تک نفره روز به روز زیباتر و خلاقانه تر و صد البته کاربردی تر می گردد. این مبل ها درست است که در ظاهر فانتزی هستند، اما برای استفاده روزمره در منزل نیز کارایی بسیار بالایی دارند. در این پست با 50 مدل زیبا و جدید مبل تک نفره فانتزی آشنا خواهید شد که از مواد بسیار باکیفیت و بادوام ساخته شده اند. لطفا تا انتها مطلب همراه ما باشید.

ابتدا با مدلی لوکس و فاخر آغاز می کنیم که در هر دکوراسیونی مانند جواهر می درخشد. روکش طلایی متالیک و لمسه کاری شده، مبل تک نفره زیر را جذاب و لوکس نشان می دهد. البته علاوه بر رنگ طلایی، روکش های نقره ای و برنزی این مبل نیز موجود هستند.

سبک دکوراسیون اسکاندیناویایی راه خود را به بسیاری از دکوراسیون های ایرانی باز نموده است. برای آنهایی که علاقمند به مبلمان و جایگاه های سبک اسکاندیناویایی هستند، مبل تک نفره فانتزی زیر بهترین گزینه است. هم مبل و هم میز عثمانی آن از چوب طبیعی و پارچه باکیفیت ساخته شده اند. رنگ سفید و سبز پارچه در کنار چوب، ظاهری طبیعی به طرح داده است.

اشیاء نوستالژیک وقتی در دکوراسیون قرار می گیرند، فضا را تا حد زیادی دلپذیر، گرم و خواستنی نشان می دهند. از این رو حتی در دکوراسیون های مدرن هم گاهی اوقات وسیله های قدیمی و نوستالژیک در دکوراسیون لحاظ می شوند. مبل فانتزی زیر با پایه های فلزی و باریک خود در پی همین هدف است.

مبل تک نفره فانتزی را می گردد در دکوراسیون های مدرن هم استفاده کرد. تصور کنید در فضای سرد دکوراسیون های مدرن، وجود چنین مبل هایی می تواند گرما و انرژی را وارد محیط سرد دکورهای مدرن کند.

خیلی اوقات با یک نگاه می گردد به کم و کیف یک وسیله پی برد، بدون اینکه احتیاج به لمس کردن آن باشد. مبل تک نفره زیر دقیقا چنین ویژگی ایی دارد.

50 مدل قیمت مبل راحتی در بازار [آپدیت سال 98] با لینک خرید + عکس

طرح های کلاسیک امتحان خود را پس داده اند و به همین خاطر انتخاب اول خیلی ها هستند. مبل های تک نفره زیر یک طرح کلاسیک را در رنگ های متفاوت بنمایش می گذارند.

دکوراسیون ها سنتی و قدیمی همواره مبل یا جایگاه ای تک نفره دارند که بعضا بعنوان نقطه کانونی هم استفاده می شوند. مبل زیر با پارچه مخملی رنگ قرمز و پشتی لمسه کاری شده، برای چنین دکوراسیون های زیبایی طراحی شده است.

پیدا کردن یک مبل تک نفره فانتزی که برای نشستن طولانی مدت طراحی شده باشد و از طرفی مجلل و شیک دیده گردد کار چندان راحتی نیست. مدل زیر اما دقیقا همان ویژگی ها را در نگاه اول به خریدار اعلام می نماید.

اگر می خواهید وسیله ای لوکس به دکوراسیون اتاق خواب دو نفره اضافه کنید، مدل های زیر ایده های مناسبی هستند. پارچه های فاخر چرم و مخمل در کنار پایه های فلزی طلایی، همان حس لاکچری را به اتاق خواب تان اضافه می نماید.

با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید

مبل های تک نفره زیر طرحی شبیه به بشکه دارند و به همین خاطر به نام مبل های بشکه ای نیز شناخته می شوند. پشتی گرد و بلند و صاف که حول فرد قرار می گیرند خصوصیت اصلی این مبل هاست. شکل های زیر چند نمونه از این مبل های زیبا را نشان می دهد.

خیلی های مبل های تک نفره را برای محیط بیرون استفاده می نمایند. مبل های حصیری یا ساخته شده از چوب مقاوم مانند چوب درخت ماهون برای فضای بیرون بسیار مناسب اند.

مبل تک نفره فانتزی گزینه ای بسیار عالی برای ترکیب با میز آرایش یا دراور در اتاق خواب است. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید، با توجه به اندازه کوچکی که دارد برای اتاق خواب بسیار مناسب است. همچنین طرح خلاقانه این جایگاه، خیالتان را از بابت درخشیدن وسیله در چیدمان اتاق خواب، راحت خواهد نمود.

مدل های جدید میز آرایش مدرن و زیبا مناسب اتاق های کم جا

اتاق خواب مکانی عالی برای مطالعه و غرق شدن در دنیای شگفت انگیزی کتاب هاست، اما باید قبول کرد که بدون وجود مبل هایی مانند زیر، لذت کتابخوانی به آن حد اعلایش نخواهد رسید.

مبل های تک نفره گاهی بقدری زیبا و شیک طراحی می شوند که حتی مبلمان پذیرایی هم از لحاظ زیبایی جلوی آنها کم می آورند. مدل زیر با پارچه چرم مخملی سبز تیره و پایه طلایی رنگش، حتی برای قرار گیری در اتاق نشیمن یا پذیرایی هم بسیار مناسب خواهد بود. البته اندازه کوچک مبل آنرا برای اتاق خواب نیز مناسب می نماید.

فضای بالکن و تراس اغلب توسط ما ایرانی ها نادیده گرفته می گردد، با چنین مبل های زیبایی می گردد تراس را مکانی مناسب برای نشستن و لذت بردن از هوای بیرون، تبدیل کرد.

تزیین بالکن و تراس با کفپوش سنگ و چوب

در ادامه سایر مدل های مبل تک نفره با طراحی شیک و فانتزی مشاهده می کنید:

منبع: اتاق
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1061

به "50 مدل مبل تک نفره فانتزی با طراحی بسیار زیبا و لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 مدل مبل تک نفره فانتزی با طراحی بسیار زیبا و لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید