شروع دوره های آموزشی مجازی توانمندسازی گردشگری در ایلام

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از شروع برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری به صورت مجازی در استان اطلاع داد.

شروع دوره های آموزشی مجازی توانمندسازی گردشگری در ایلام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 18 تیر 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری دروس نظری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، به صورت مجازی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان شروع شد.

او اضافه نمود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت کنندگان در این دوره ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش های افزایش رضایت مندی گردشگران و … آشنا می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان این که برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه ای است، اضافه نمود: در بحث آموزش ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می گردد و در بحث راهنمایان تور، داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است.

او ادامه داد: در انتها دوره برای هر کدام از شرکت کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1155

به "شروع دوره های آموزشی مجازی توانمندسازی گردشگری در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های آموزشی مجازی توانمندسازی گردشگری در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید