اهدای پروانه فعالیت موزه دیانت به آموزش و پرورش قزوین

به گزارش مجله استخدام جدید، پروانه فعالیت موزه فرهنگ و آموزش واقع در مدرسه تاریخی دیانت در جلسه هیات امنای این موزه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آموزش و پرورش قزوین اهدا شد.

اهدای پروانه فعالیت موزه دیانت به آموزش و پرورش قزوین

احسان نورانی معاون میراث فرهنگی قزوین گفت: در موزه فرهنگ و آموزش قزوین که در مدرسه تاریخی دیانت راه اندازی شده، آثار و اشیاء مربوط به 100ساله اخیر آموزش و پرورش استان با پیگیری های آقای ابراهیم صفاری معلم پیشکسوت از سطح مدارس و افراد مختلف جمع آوری و به معرض نمایش گذاشته شده است.

معاون میراث فرهنگی قزوین با اشاره به صدور مجوز فعالیت این موزه اظهار کرد: پروانه فعالیت و بهره برداری از موزه فرهنگ و آموزش با عنایت به ماده 39 فصل پنجم آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال تاریخی- فرهنگی منقول مجاز مصوب 10/5/84 هیات وزیران و بخشنامه شماره مورخ 9/5/89 معاون اول رییس جمهور، از سوی اداره کل موزه های کشور صادر شده و به مدت یک سال اعتبار دارد که قابل تمدید است.

نورانی ادامه داد: در جلسه هیات امنای موزه فرهنگ و آموزش استان با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان، موسس موزه و نمایندگان این اداره کل، شهرداری و نوسازی و تجهیز مدارس، پروانه فعالیت موزه به آموزش و پرورش اهدا شد.

معاون میراث فرهنگی قزوین گفت: این موزه گوشه ای از کوشش فرهنگیانی است که با عشق و علاقه به تعلیم و تربیت پرداختند و گام ارزشمندی برای شناساندن آموزش و پرورش استان به شهروندان و گردشگران است تا با تاریخچه این نهاد مهم تربیتی در استان آشنا شوند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2201

به "اهدای پروانه فعالیت موزه دیانت به آموزش و پرورش قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای پروانه فعالیت موزه دیانت به آموزش و پرورش قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید