آماده حمایت از طرح های عظیم در آذربایجان غربی هستیم

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش کشاورزی گفت: این بانک آماده حمایت از ایجاد طرح های عظیم کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش واحد های فعال در این استان است.

آماده حمایت از طرح های عظیم در آذربایجان غربی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، روح اله خدارحمی عصر سه شنبه16دی ماه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛ استاندار آذربایجان غربی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی برگزار گردید،گفت: آذربایجان غربی به لحاظ ظرفیت های بالقوه در بخش کشاورزی مستعد ایجاد زنجیره های عظیم کشاورزی در حوزه های مختلف است و بانک کشاورزی تا کنون در این استان از ایجاد زنجیره های فراوری،به ویژه زنجیره های عظیم صنعت طیور و فراوری شکر حمایت نموده است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی آماده است تا در کنار تأمین سرمایه در گردش،تسهیلات لازم را برای ایجاد واحد های عظیم و زنجیره فراوری در حوزه های مختلف بخش کشاورزی پرداخت کند.

مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر ضرورت توسعه مکانیزاسیون و ابزارهای نوین کشاورزی اضافه نمود:هیچ محدودیتی بابت تأمین تسهیلات بانکی در این زمینه وجود ندارد.

وی در انتها با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان آذربایجان غربی و نزدیکی به انتهاه های صادراتی کشور، گفت: بانک کشاورزی آماده پذیرش طرح های موثر و عظیم در این استان است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1476

به "آماده حمایت از طرح های عظیم در آذربایجان غربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده حمایت از طرح های عظیم در آذربایجان غربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید