احتمال آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از احتمال آغاز سفرهای تابستانی گردشگری پس از باز شدن تدریجی مراکز زیارتی و اماکن متبرکه اطلاع داد.

احتمال آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان

ولی تیموری، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در نشست مشترک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و کمیته اماکن گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی کرونا از احتمال شروع سفرهای استانی گردشگری پس از باز شدن تدریجی مراکز زیارتی و اماکن متبرکه اطلاع داد و از دستگاه های مربوطه خواست تا آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند. تیموری در ادامه اضافه کرد:

پیش بینی گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر این است که توصیه در خانه ماندن جوابگوی شرایط حال حاضر نیست و در پی تحمل فشارها و اضطراب اخیر هموطنان بی شک با سفرهای هوشمند در ایام تعطیلات عید سعید فطر روبرو خواهیم بود ازاین رو دستگاه های عضو ستاد سفر ضروری است به منظور خدمت رسانی و نظارت بر سفرهای هوشمند برپایه سلامت، آمادگی کامل داشته باشند تا با عدم غفلت در این امر زمینه انتشار مجدد ویروس کرونا ایجاد نگردد.

در این رابطه، طبق اظهارات رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، هم زمان با امکان ترددهای بین استانی و بازگشایی اماکن مذهبی و زیارتی کشور تشدید خدمت رسانی دستگاه های عضو ستاد سفر در دستور کار قرار گرفته است تا ضمن انجام سفرهای هوشمند، نظارت و ارزیابی کاملی از رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت هموطنان انجام گیرد.

وی گفت:

بعلاوه با تجمیع ظرفیت ها نظارت دقیق بر پروتکل های بهداشتی برای سفر مسئولانه و هوشمند در کلیه حلقه ها و زنجیره های صنعت گردشگری کشور اعم از مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی و غیره انجام گرفته است که این فرایند با آمادگی سایر دستگاه های نظارتی و خدمت رسان ستاد سفر تکمیل خواهد شد.

طبق گفته این مقام مسئول ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت از سوی تمام تاسیسات گردشگری اعم از واحدهای تفریحی و پذیرایی بین راهی به منظور رعایت پروتکل مربوطه در دستور کار قرار گرفته است تا ضمانت خدمات بهداشتی مورد احتیاج هموطنان در طول سفرهای هوشمند احتمالی محقق گردد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2026

به "احتمال آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید