نورپردازی مجسمه مسیح ریو برای ادای احترام به کادر درمان

به گزارش مجله استخدام جدید، برای ادای احترام به پزشکان، پرستاران و سایر کسانی که مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند، تندیس مسیح ریودوژانیرو با نورپردازی ردای پزشکان به تن کرد.

نورپردازی مجسمه مسیح ریو برای ادای احترام به کادر درمان

تندیس مسیح منجی برزیل در روز عید پاک به قامت یک پزشک عایدی تا ادای احترامی باشد به کارکنان بیمارستان ها و کادر درمانی در همه کشورها که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند. پرچم بعضی از کشورهای آلوده به این ویروس نیز روی این بنای تاریخی به نمایش عایدی. نکته قابل توجه اینکه ارتفاع این تندیس در حدود 40 متر است و از همه جای شهر مشاهده می گردد.

در زمان اجرای نورپردازی ها، دام اورانی تمپستا (Dom Orani Tempesta) اسقف اعظم شهر ریودوژانیرو در کنار مجسمه اقدام به اجرای مراسم عشای ربانی و ادای احترام به کادر درمانی مجسمه کرد.

پیغام های تشکر به زبان های مختلف به همراه تصاویری از پزشکانی ملبس به گان و ماسک روی تندیس به نمایش عایدی. شعار در خانه بمانید نیز به زبان پرتغالی که زبان رسمی برزیل است، روی بازوی این بنای تاریخی نشان داده می شد.

عید پاک هفته جاری دومین باری بود که تندیس مسیح منجی در واکنش به ویروس همه گیر کرونا نورافشانی می گردد. ماه گذشته نیز پرچم های کشورهای مختلف با نورافشانی روی این تندیس به نمایش عایدی. این کار برای همدردی با کشورهایی انجام شد که مواردی از ابتلا به کرونا در آن ها گزارش شده بود.

طبق آمار منتشر شده به وسیله دانشگاه جان هاپکینز، تا به امروز بیش از 22 هزار مورد از ابتلا به کووید 19 در برزیل گزارش شده که از این میان، 1230 مورد به مرگ انجامیده است. با این حال، ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور یکی از معدود رهبران دنیا به شمار می آید که تهدید این بیماری را هنوز جدی نگرفته است. او با یک آنفلوانزای خفیف نامیدن کرونا، طی هفته های اخیر همچنان در مقابل اتخاذ سیاست های فاصله گیری اجتماعی مقاومت نموده و گفته است اگر اقتصاد فرو ریزد، برزیل آسیب بیشتری متحمل خواهد شد.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2073

به "نورپردازی مجسمه مسیح ریو برای ادای احترام به کادر درمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نورپردازی مجسمه مسیح ریو برای ادای احترام به کادر درمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورپردازی مجسمه مسیح ریو برای ادای احترام به کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید