استارفیلد رویکردی بسیار واقع گرایانه را از ژانر علمی تخیلی ارائه می دهد

به گزارش مجله استخدام جدید، با توجه به اینکه اخباری کمی از استارفیلد به گوش می خورد، گاهی اوقات فراموش می کنیم این اثر وجود دارد اما هر وقت به یاد آن می افتیم، هیجان زده می شویم. بازی های نقش آفرینی بتسدا در همه ابعاد آثار عظیمی هستند و همین ما را مشتاق می نماید تا اثر نقش آفرینی بزرگ تازه آن ها که فضایی علمی -تخیلی دارد، را تجربه کنیم.

استارفیلد رویکردی بسیار واقع گرایانه را از ژانر علمی تخیلی ارائه می دهد

هنگام آغاز توسعه بازی استارفیلد، استودیوی بازی سازی بتسدا نگاهی بسیار واقع گرایانه را در نظر داشت و منظره خاصی را در فکر داشت که آن را تحت عنوان ناسا-پانک (NASA-Punk) خطاب می نماید. ایستوان پِلی (Istvan Pely)، طراح ارشد بازی، در مصاحبه تازه خود با سایت Xbox Wire چنین اظهارنظری نموده است. او گفته است: در اوایل این پروژه، زمانی که ما در کوشش بودیم درباره زیبایی شناسی کلی این بازی به یک جمع بندی برسیم و آن را ایجاد کنیم، نوعی اصطلاح به نام ناسا-پانک ابداع کردیم که از آن برای توصیف یک دنیا علمی تخیلی که کمی ریشه دارتر و مرتبط تر با دنیا واقعی است، استفاده کردیم. ما یک برداشت بسیار واقع بینانه می خواستیم. شما می توانید از فناوری فضایی کنونی الگو بگیرید و آن را به چیزی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، تعمیم دهید تا باورپذیر و قابل درک باشد.

ریک وایسنس (Rick Vicens)، انیماتور ارشد استارفیلد، در این مصاحبه افزود: وقتی واژه ای مثل ناسا-پانک را به زبان می آورید، تیم هنری می تواند فوراً این دو کلمه را درک کند و آن ها را به کار ببرد. این فقط یک اصطلاح عالی برای کارگردانی هنری ما بود و همه را در جهت و سبک یکسانی نگه می داشت. برای من، این واژه به راحتی جا افتاد. در آغاز پروژه، فکر می کنم آن اصطلاح برای ما حیاتی بود.

این سخنان به ما بینش نسبتاً خوبی را از استایل و فضای بازی استارفیلد می دهد. بازی استارفیلد اولین سری بازی تازه بتسدا در 25 سال گذشته است و به نظر می رسد که ساختار نقش افرینی منحصربه فرد آثار این شرکت را به محیطی علمی منتقل نموده که در آن می توانید بین سیارات منتقل شوید. تاد هاوارد در گذشته درباره اینکه چگونه استارفیلد دارای دو لحظه خروج شبیه به خروج از والت در فال اوت یا فاضلاب در آبلیویون است، صحبت نموده است. این احتمال وجود دارد که یکی از آن لحظات، اولین باری باشد که در کشتی پانک-ناسا وارد فضا یا از آن خارج می شوید.

بازی استارفیلد که تا به امروز ویدیو گیم پلی از آن ندیدیم، قرار است در 20 آبان 1401 (11 نوامبر سال 2022)، دقیقا 11 سال پس از عرضه اسکایریم، برای ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. امیدواریم بازی بتواند به تاریخ عرضه خود برسد و با تأخیر روبرو نگردد و البته مانند اسکایریم در زمان عرضه با اثری با باگ های زیادی روبرو نباشیم.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2109

به "استارفیلد رویکردی بسیار واقع گرایانه را از ژانر علمی تخیلی ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارفیلد رویکردی بسیار واقع گرایانه را از ژانر علمی تخیلی ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید