انتشار بخش کوآپ هیلو اینفینیت بار دیگر عقب افتاد

به گزارش مجله استخدام جدید، انتشار بازی هیلو اینفینیت بدون بخش های کوآپ و فورج (Forge) برای بسیاری از هواداران ناراحت کننده بود زیرا هر دو بخش برای بازیکنان بسیار ارزشمند هستند. در ابتدا عرضه بخش کوآپ داستانی برای فصل دوم و بخش فورج برای فصل سوم برنامه ریزی شده بود، اما به علت این که زمان فصل اول عملا دو برابر شد، قرار بود که هر دو با سه ماه تاخیر عرضه شوند. حال به نظر می رسد که این تاخیر حتی بیشتر خواهد شد.

انتشار بخش کوآپ هیلو اینفینیت بار دیگر عقب افتاد

استودیوی 343 اخیرا جزئیاتی از فصل دوم بازی با عنوان Lone Wolves که قرار است محتوایی نو را به بخش چند نفره اضافه کند، ارائه نموده و اشاره هایی به بخش های کوآپ و فورج داشته است. این دو بخش احتمالا با تاخیر عرضه می شوند اما این شرکت در کوشش است تا در موعد قبلی آن ها را در دسترس بازیکنان قرار دهد. در ادامه بیانیه استودیوی سازنده آمده است.

توسعه دهنده در ادامه اضافه کرد:

در نهایت استودیوی 343 به سه هدف اصلی حود در ماه های آینده اشاره نمود. رسیدگی به مسائلی که تاثیر منفی بر تجربه بازیکنان داشته است، تکمیل توسعه فصل دوم بازی، انتشار آن در زمان تعیین شده و در نهایت کار روی بخش کوآپ، فورج و در ادامه فصل سوم به ترتیب اولویت از مهم ترین برنامه های این شرکت در آینده محسوب می شوند. بعلاوه طبق شایعات، به نظر می رسد که استودیوی پشتیبانی بازی یعنی Certain Affinity، در حال کار روی یک حالت چند نفره نو برای بازی است که تا حدودی به بخش فورج مرتبط است.

بازی هیلو اینفینیت هم اکنون روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2083

به "انتشار بخش کوآپ هیلو اینفینیت بار دیگر عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بخش کوآپ هیلو اینفینیت بار دیگر عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید