اوجاقی: ملی پوشان ووشو استحقاق کسب مدال جهانی را دارند، آسیب دیده نداریم

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: مدیر تیم های ملی ووشو گفت: همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی مالزی استحقاق ایستادن روی سکوی قهرمانی را دارند.

اوجاقی: ملی پوشان ووشو استحقاق کسب مدال جهانی را دارند، آسیب دیده نداریم

حسین اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران پیش از اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان گفت: خوشبختانه در چند ماه گذشته اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تمام نفرات در اوج آمادگی راهی مالزی می شوند. به عقیده من هر 5 سانداکار اعزامی به پیکارهای جهانی می توانند با برنامه ریزی به سکو برسند و واقعا استحقاق کسب مدال را دارند.

وی ادامه داد: حضور در رقابت های کلمبیا و بازی های کشورهای اسلامی برای چند نفر از ملی پوشان بسیار خوب بود زیرا توانستند به خوبی نقاط ضعف شان را پیدا و بر طرف نمایند. خوشبختانه از لحاظ روحی هم شرایط بسیار خوب است و همه بچه ها با انگیزه بالا به فکر تصاحب مدال هستند.

مدیر تیم های ملی ووشو اعلام کرد: رقابت های جهانی با توجه به حضور قدرت های اصلی ووشوی جهان همواره میدان سختی بوده اما با این حال تیم ایران با تدارک خوب و جنگندگی بالا راهی این دوره از رقابت ها می گردد. تیم های چین، روسیه و مصر حریفان اصلی ما هستند اما به هر حال نمی توان از کنار بعضی تیم ها مثل لهستان، اوکراین، ویتنام، کره و حتی آمریکا و برزیل هم به سادگی گذشت.

اوجاقی توضیح داد: به هر حال امیدوارم ملی پوشان همان طور که در تمرینات با قدرت کوشش نموده اند در میدان مسابقه نیز توانمند حاضر شوند و بتوانند با از میان برداشتن حریفان برای ایران اسلامی افتخار آفرینی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 359

به "اوجاقی: ملی پوشان ووشو استحقاق کسب مدال جهانی را دارند، آسیب دیده نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: ملی پوشان ووشو استحقاق کسب مدال جهانی را دارند، آسیب دیده نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید