بازگشت مورینیو منتفی است، استراماچونی را برای فصل بعد حفظ می کنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران : رئیس باشگاه اینتر ایتالیا بازگشت آقای خاص به این تیم را منتفی دانست و مطرح نمود که شرایط برای بازگشت وی مهیا نیست.

بازگشت مورینیو منتفی است، استراماچونی را برای فصل بعد حفظ می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر ایتالیا مطرح نمود احتمال بازگشت ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید به این تیم منتفی است.

گفته می شود مورینیو در انتها فصل جاری کهکشانی ها را ترک خواهد کرد و احتمال حضورش در تیم هایی همچون چلسی، اینتر و پورتو که پیش از این هدایت آنها را بر عهده داشته است نیز وجود دارد.

موراتی با این اظهار نظر آب پاکی را روی دستان آقای خاص ریخت که با نراتزوری ها 2 بار قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان جام حذفی ایتالیا و قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شده و گل سرسبد موفقیت های وی با اینتر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

موراتی گفت: پیغام های خوشایندی بین من و مورینیو رد و بدل شده است. به طور حتم وفاداری و اشتیاق وی به اینتر قابل ستایش است اما حقیقت این است که شرایط برای بازگشت او فراهم نیست و در مورد بازگشت وی به اینتر صحبتی با او نداشتم.

گفته می شود که اینتر قرار است آندره ا استراماچونی سرمربی کنونی خود را پس از اتمام فصل جاری نیز حفظ کند. موراتی در این خصوص گفت: فکر می کنم که استراماچونی را برای فصل بعد نیز حفظ کنیم. می دانم که فصل دشواری را پشت سرگذاشتیم و عملکرد خیلی رضایت بخشی نداشتیم ولی من نیز ماندن وی در این تیم را تائید می کنم. فکر می کنم او برای فصل آینده نیز تجربه لازم را کسب کرده باشد.

موراتی از دیدن ماریو بالوتلی مهاجم پیشین اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا ، که به تازگی به تیم میلان پیوسته است نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: هنوز هم احترام خاصی برای بالوتلی قائل هستم. می دانستیم که بازگرداندن وی از منچسترسیتی به تیم کار آسانی نخواهد بود و از اینکه وی به بازیکنی بزرگ تبدیل شده، خوشحالم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 299

به "بازگشت مورینیو منتفی است، استراماچونی را برای فصل بعد حفظ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مورینیو منتفی است، استراماچونی را برای فصل بعد حفظ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید