برگزاری آیین اختتامیه طرح کمند در دانشگاه ایلام به صورت برخط

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/ایلام با حضور آنلاین معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، مراسم اختتامیه رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری) ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار شد.

برگزاری آیین اختتامیه طرح کمند در دانشگاه ایلام به صورت برخط

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمد علی اکبری با اشاره به سابقه همکاری دانشگاه ایلام با خانم دکتر ابتکار در مدیریت های مختلف کشوری در طی سالیان گذشته، اظهار کرد: زمانی که خانم ابتکار ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور را بر عهده داشتند، با مساعدت و همکاری ایشان دومین همایش بین المللی گرد و غبار با حضور رؤسای سه دانشگاه کشور عراق، 350 متخصص و پژوهشگر از هفت کشور و 60 دانشگاه و مرکز آموزشی دنیا و با مشارکت سازمان های ملی و بین المللی و مقامات عالی رتبه وزارتخانه ها و سازمان های کشوری با پیروزیت برگزار شد.

رئیس دانشگاه اضافه کرد: همچنین سال گذشته سند ارتقاء شرایط بانوان استان ایلام که دانشگاه ایلام مجری آن بود با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با همفکری اساتید، دانشگاهیان، نخبگان، کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی و با رویکرد بومی تدوین شد، تا ضمن شناسایی و ارزیابی شرایط موجود زنان در استان ایلام، راهکارهای کارشناسی برای ارتقای شاخص های اشتغال، آموزش، مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان نیز ارائه دهد.

علی اکبری برگزاری رویداد کمند را تجربه سوم همکاری مابین دانشگاه ایلام و خانم ابتکار بیان نمود و گفت: این طرح هر چند در زمان شیوع پدیده کروناویروس انجام گرفت، اما بواسطه اینکه دو مجموعه مدیرتی پیروز دانشگاه ایلام شامل: معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت امور بانوان و خانواده اجرای آن را بر عهده گرفتند ،خوشبختانه این رویداد در سطحی عالی و با استقبال گسترده دانشجویان دختر انجام گرفت و توانست اهداف مورد نظر را محقق سازد. همچنین دانشگاه ایلام آمادگی دارد تا برنامه جدید ملی و یا استانی را با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار نماید.

رئیس دانشگاه ایلام یادآوری کرد: حضور دانشجویان دوره های تحصیات تکمیلی و استقبال دانشجویان و درخواست آنان برای تدوام حمایت های اقتصادی از ایده هایشان از جمله شاخصه های خوب این رویداد بوده است.

علی اکبری در ادامه با اشاره به همکاری های مشترک دانشگاه ایلام و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در طی سالیان گذشته، خاطر نشان کرد: در جریان برگزاری جشنواره های حرکت و رویش و همچنین اردوهای راهیان نور و برگزاری مراسم اربعین بواسطه حسن تعامل و همکاری دوجانبه، تجربه های نابی شکل گرفت.

در این آیین؛ نفرات برتر طرح کمند نفرات برتر این رویداد معرفی شدند که نرگس سعیدی فر، پریسا شیرخانی و افسانه شکری و مهدیه فخار (بصورت مشترک) به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند و کیمیا حقی، زهره صیدی و یاسمن خادم شایسته تقدیر شناخته شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1334

به "برگزاری آیین اختتامیه طرح کمند در دانشگاه ایلام به صورت برخط" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری آیین اختتامیه طرح کمند در دانشگاه ایلام به صورت برخط" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین اختتامیه طرح کمند در دانشگاه ایلام به صورت برخط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید