تاریخ انتشار آیفون 12 به تعویق افتاد

به گزارش مجله استخدام جدید، شیوع زودهنگام این بیماری در چین باعث شد فرایند فراوری گوشی آیفون کند گردد و مهندسان ارشد اپل نتوانند با پرواز به این کشور نسخه های آزمایشی فراوری شده را ارزیابی نمایند.

تاریخ انتشار آیفون 12 به تعویق افتاد

به خاطر مسائل حاصل از بحران شیوع ویروس کرونا، اپل مجبور خواهد شد گوشی جدید خود را امسال به تعویق اندازد

اپل تایید کرد که انتشار آیفون 12 به تعویق افتاده است. در بیشتر مدت زمان حیات خود، انتشار آیفون برنامه ریزی زمانی ثابت و قابل اتکا داشته است: در اوایل ماه سپتامبر از آن پرده برداری و چند هفته بعد در بازار عرضه می شد.

اکنون، اما این شرکت اذعان کرد نمی تواند به برنامه سابق خود پایبند باشد و انتشار گوشی جدید ظاهرا به ماه اکتبر موکول شده است.

لوکا ماستری، مدیر اقتصادی اپل در نشست تلفنی این شرکت برای اعلام نتایج اقتصادی فصل گذشته، به سرمایه گذاران گفت: سال گذشته فروش آیفون جدید را از اواخر ماه سپتامبر شروع کردیم، ولی امسال انتظار داریم عرضه آن به بازار چند هفته بعدتر اتفاق افتد.

در واقع برای اپل این خیلی نادر است تا حتی از انتشار دستگاهی جدید در هفته های آینده صحبت کند.

اما دقیقا به خاطر برنامه قابل اتکای این شرکت برای انتشار آیفون در سال های گذشته، اگر به عموم مردم درباره تعویق انتشار گوشی جدید خبررسانی نمی شد، مشتریان احتمالا بنا را بر این می گذاشتند که گوشی جدید طبق روال معمول گذشته امسال هم منتشر خواهد شد.

ماستری اشاره نکرد که آیا فقط انتشار گوشی جدید به تعویق خواهد افتاد یا مراسم پرده برداری از گوشی جدید اپل نیز امسال در تاریخی دیرتر از موعد معمول انجام خواهد شد. او همچنین از دلیل این تاخیر حرفی نزد. اما به خاطر مسائل حاصل از بحران شیوع ویروس کرونا، شایعاتی مبنی بر این که اپل مجبور خواهد شد گوشی جدید خود را امسال به تعویق اندازد ماه هاست جریان دارد.

شیوع زودهنگام این بیماری در چین باعث شد فرایند فراوری گوشی آیفون کند گردد و مهندسان ارشد اپل نتوانند با پرواز به این کشور نسخه های آزمایشی فراوری شده را ارزیابی نمایند. این بخشی کلیدی در فرآیند فراوری آیفون است و قبل از آن اتفاق می افتد که آیفون برای استفاده عموم وارد بازار گردد و تعدادی کافی از گوشی های تایید شده برای عرضه -به طور معمول- در ماه سپتامبر فراوری گردد.

شرکت کوالکام، که سازنده تراشه های آیفون است، نیز به نوعی از تاخیر در انتشار این گوشی اطلاع داد و گفت: تا حدی از تاخیر انتشار گوشی جدید مطابق با فناوری 5جی آسیب خواهد دید. این شرکت نامی از گوشی آیفون نبرد، ولی شایعه شده است که اپل می خواهد اولین گوشی مطابق با 5جی خود را در امسال میلادی ارائه کند و این تنها گوشی 5جی از شرکتی عظیم است که برای عرضه در آن زمان از سال برنامه ریزی شده است.

آکاش پالخیوالا، مدیر اقتصادی کوالکام در مصاحبه ای به رویترز گفت: ما نیز شاهد تاثیراتی بابت تاخیر انتشار این گوشی جدید هستیم. به همین خاطر شاهد تاخیر اندکی هستیم که فراوری برخی از واحد های ما را از فصل منتهی به سپتامبر به فصل منتهی به ماه دسامبر موکول خواهد نمود.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1189

به "تاریخ انتشار آیفون 12 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار آیفون 12 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید